Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Om du allerede vet hva som faktisk gjør deg verre så trenger du vel strengt tatt ikke å ta gastroskopien. Er jo nesten tullete at du skal lide for noe som du vet gjør deg dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Om du allerede vet hva som faktisk gjør deg verre så trenger du vel strengt tatt ikke å ta gastroskopien. Er jo nesten tullete at du skal lide for noe som du vet gjør deg dårlig.

Jeg vet det. Men fant ut at det holder med 2-3 brødskiver om dagen for å provosere, så skal prøve det :-) er jo de pengene som motiverer litt, samt sikker diagnose. Tar det fra dag til dag rett og slett og ser hvor lenge jeg orker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, absolutt :) Jeg spiste svært lite gluten i går (kun to knekkebrød), føler meg veldig mye bedre i dag. Dagens glutenplan er hjemmelagd pizza fra bunnen av, med masse mel... Kommer nok til å få avsmak på den etter dette, men skal lære meg alternativ pizzabunn :) Det får bli dagens dose, jeg tror det er mer enn nok. Eventuelt brownies også da :)

Problemet er at jeg kommer til å bli dårlig av dette imrogen også, når jeg skal sitte mange timer på buss/tog. Meh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg håper du klarer å holde ut! De pengene er faktisk gull verdt, og det er diagnosen også:)

Tror du gjør lurt i å spise forskjellig gluten-mat hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg håper du klarer å holde ut! De pengene er faktisk gull verdt, og det er diagnosen også :)

Tror du gjør lurt i å spise forskjellig gluten-mat hver dag!

Mm, pizzaen var en "slager"... Får svi for det i dag. Lurer på hva jeg skal få i meg i dag da. Nudler eller pasta til kvelds kanskje? Skal sitte på tog hele kvelden, orker ikke noe før det når jeg allerede er dårlig.

Skal være hjemme den kommende uka, så da får jeg trappe opp. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du først må lide for det - kan du ikke lage noe som er skikkelig godt? Boller eller sjokoladefondant eller et eller annet som er en liten belønning oppi det? :)

Skal du gjøre noe hyggelig i helga, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først må lide for det - kan du ikke lage noe som er skikkelig godt? Boller eller sjokoladefondant eller et eller annet som er en liten belønning oppi det? :)

Enig! Lol :) Skal du lide så nyt det der du kan!

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg lagde hjemmelaget pizza i går, i dag er planen noe litt enklere etter togtur... Boller har jeg aldri likt, men har planer om lasagne, sjokoladekake osv i dagene som kommer :)

I morgen får vi besøk, og på søndag skal vi på middag til mamma :) Midt oppi dette er jeg nok ganske dårlig, håper bare det er forsvarlig av meg å kjøre :O

Enig! Lol :) Skal du lide så nyt det der du kan!

God helg.

Det blir litt sånn "å gud dette vil jeg aldri spise igjen for jeg får så vondt" :ler: Merker jeg allerede ser stygt på pizzaer etter i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, ganske dårlig. Vært på jobb de siste dagene, går tålig, heldigvis stillesittende jobb :-) trapper også opp mer og mer på gluten nå. Har spist type brød til kvelds eller frokost, nå blir det begge deler pluss kjeks /pasta/pizza/lasagne/couscous osv inni mellom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Var hos forlovedens besteforeldre og fikk servert boller/bakst. Spist glutenfritt frem til det for å være god nok til en gåtur i det fine været. Nå smalt det rett før vi dro hjem, ble rar i hodet, og akkurat nå skjelver hele kroppen. Feber på vei.

I morgen skal jeg ha lasagne, tirsdag skal jeg lage hjemmelagd pizza, og så skal jeg lage sjokoladekaken min en siste gang og spise den tirsdag kveld. Onsdag er det OVER OG UT med gluten!!!!

Gir meg seg ut uken neste uke treningsfri, og så håper jeg å være såpass i form at jeg kan starte rolig igjen mandagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Takk :) Føler meg allerede bedre i hodet, under 24 timer siden siste brødmåltid ;) Regner med å bli bedre nå dag for dag! Kanskje en liten tur på trening imorgen=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...