Gjest *Maja* Skrevet 28. februar 2012 #541 Del Skrevet 28. februar 2012 I dag har jeg gitt blod for første gang, så nå sitter jeg og koser meg med en hel stratos-plate og masse vann Det gikk veldig bra, men siden jeg har "den uka" er jeg nok litt ekstra surrete og småsvimmel Wow! Imponerende å gi blod og "ha den uka" samtidig! Da er Stratos velfortjent. Jeg MÅTTE ha smågodt og 100 gram kokesjokolade i dag siden jeg har begynt med Yoga i tillegg til løpingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 28. februar 2012 #542 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg måtte ha is :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 28. februar 2012 #543 Del Skrevet 28. februar 2012 HURRA for litt utskeielser i hverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. februar 2012 #544 Del Skrevet 28. februar 2012 I dag har jeg gitt blod for første gang, så nå sitter jeg og koser meg med en hel stratos-plate og masse vann Det gikk veldig bra, men siden jeg har "den uka" er jeg nok litt ekstra surrete og småsvimmel HURRA! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne her! Og på alle dem som trenger blod sine vegne også! Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. februar 2012 #545 Del Skrevet 28. februar 2012 Wow! Imponerende å gi blod og "ha den uka" samtidig! Da er Stratos velfortjent. Jeg MÅTTE ha smågodt og 100 gram kokesjokolade i dag siden jeg har begynt med Yoga i tillegg til løpingen Jau, det var merkbart blodtap for å si det sånn Godteri i hverdagen Jeg måtte ha is :D Mmm, det kjøpte jeg faktisk i går, men den skal ligge til lørdag!! HURRA! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne her! Og på alle dem som trenger blod sine vegne også! Kjempebra! Jaaa, håper noen får bruk for det :D Har hatt lyst til å gi i flere år, men har alltid hatt for lite jern og blodprosent. Ser bra ut nå, så jeg kjører på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. mars 2012 #546 Del Skrevet 1. mars 2012 Etter to dagers hvile pga trøtthet i forbindelse med blodgivningen (føles som anemi all over again :fnise), er jeg i gang igjen! Jeg kan enda ikke jogge på mølla Får vente til mandag og kanskje prøve forsiktig da, om ikke all snøen er smeltet og jeg kan... jogge ute!!! Uansett. I dag powerwalket jeg på stigning 6-7 på mølla, i 30 min. Kom meg 3 km. Deretter var det styrke: - 3x12 60 kg beinpress - 2x8 20 kg leg curl (økning fra 15, tungt) - 1x12 Benkpress med stang (wohooo) - 1 min 10 sek planke - 1x20 ryggløft (vet ikke hva denne heter) - 3x12 Foldekniven med TRX tau - 10 sidehev på hver side - 10 skjeve situps (5 hver side) - 1x40 av den ball greia mage. Mage død! Tuungt for mage og bein i dag, men det var da godt Imorgen blir det rygg, armer og skuldre! Spesielt fornøyd med benkpress, når jeg startet å trene igjen etter jul klarte jeg ikke å løfte stanga en gang, nå gikk 12 fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. mars 2012 #547 Del Skrevet 3. mars 2012 I dag hadde jeg min årets første joggetur ute! Er mye oppover og nedover her. Kan ikke jogge i skogen enda, er for blaut, så det ble asfalt med grus på. Kjente litt murringer i beina, men det ga seg ganske raskt heldigvis, så jeg tror beina er på bedringens vei! Ble 3.5 km på ca 26 min Tok også planken, ny rekord: 1 min 35 sek. Jeg skal klare 2 snart Ble også 2x10 armhevinger på kne, og 3x12 Glute Bridge. Mer gadd jeg ikke Nå er det helg, jeg skal prøve meg på en ny pizza-oppskrift i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. mars 2012 #548 Del Skrevet 3. mars 2012 Misunnelig! Er skikkelig utejoggeføre her nå! Bart og mildt og digg! Men kneet gjør fortsatt vondt etter tryninga.. :/ God helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 4. mars 2012 #549 Del Skrevet 4. mars 2012 Så bra at beinet er bedre! Kan tenke meg at det var godt å få løpt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. mars 2012 #550 Del Skrevet 5. mars 2012 Dæven for en styrkeøkt du hadde forrige uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. mars 2012 #551 Del Skrevet 7. mars 2012 Nå snør det :O Hadde tenkt å teste min nye joggejakke i dag, men neida. Er en ganske uaktiv uke dette her, men jeg satser på en økt imorgen og en på fredag. Har følt meg veldig trøtt, sliten og slapp. Tror pensum henger over meg tungt for tida, samt viktige beslutninger som "skal jeg ta master?", "skal jeg jobbe?" og "hvor skal vi bo?". Ikke lett. Nå skal jeg straks på jobb, noe jeg har enda dårligere samvittighet for, får ikke gjort så mye fornuftig der Får planlegge et par treningsøkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. mars 2012 #552 Del Skrevet 9. mars 2012 Skal straks ned og ta stivkrampa, må ny dose, og så har jeg fått en heftig antibiotikakur. Vet ikke om jeg kan trene neste uke eller ikke God helg dere, jeg skal prøve å ha en fin en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 9. mars 2012 #553 Del Skrevet 9. mars 2012 Du får slappe av og bli 100% frisk igjen Ikke trene på antibiotika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mars 2012 #554 Del Skrevet 9. mars 2012 God helg søta! Bra med stivkrampesprøyta, selv om det er litt kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. mars 2012 #555 Del Skrevet 9. mars 2012 Blæ. Har ikke trent i det hele tatt hele denne uka, og nå må jeg vente nesten 10 dager til Er bare i litt dårlig humør - treningsmessig Jeg får bare prøve å takle det, og innse at tiden min på Sentrumsløpet garantert blir dårlig. Har endret tida fra under 59 min til 60-80 Så skal jeg kose meg løpsdagen og bare ta det i mitt tempo! God helg dere, her blir det taco i kveld og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 9. mars 2012 #556 Del Skrevet 9. mars 2012 Blæ. Har ikke trent i det hele tatt hele denne uka, og nå må jeg vente nesten 10 dager til Er bare i litt dårlig humør - treningsmessig Jeg får bare prøve å takle det, og innse at tiden min på Sentrumsløpet garantert blir dårlig. Har endret tida fra under 59 min til 60-80 Så skal jeg kose meg løpsdagen og bare ta det i mitt tempo! God helg dere, her blir det taco i kveld og sjokolade Trøst deg med at du kommer til å komme sterkere tilbake! Her skal det inntas pizza og smågodt God helg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. mars 2012 #557 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg synes bare det er kult at du skal løpe Sentrumsløpet uansett, jeg, samme hva tiden blir! Ha en knallfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. mars 2012 #558 Del Skrevet 10. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 10. mars 2012 #559 Del Skrevet 10. mars 2012 Ikke noe er mer skuffende enn når man tvinges til å kutte ned på noe man virkelig vil, slik som med trening. Men når du er ferdig emd de ti dagene blir det nok ekstra deilig å komme seg ut og komme i gang igjen! Det er slike dager det er deilig å være støl etterpå God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #560 Del Skrevet 11. mars 2012 Trøst deg med at du kommer til å komme sterkere tilbake! Her skal det inntas pizza og smågodt God helg!!!!! Ja, jeg håper det Goood helg til deg også! Jeg synes bare det er kult at du skal løpe Sentrumsløpet uansett, jeg, samme hva tiden blir! Ha en knallfin helg! Jeg gleder meg veldig selv, men det kommer til å gå treigt Fikk vite at det var en hard 10k også Ikke noe er mer skuffende enn når man tvinges til å kutte ned på noe man virkelig vil, slik som med trening. Men når du er ferdig emd de ti dagene blir det nok ekstra deilig å komme seg ut og komme i gang igjen! Det er slike dager det er deilig å være støl etterpå God helg til deg også! Ja, fryktelig irriterende! Jeg liker jo å være støl! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå