Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Satt den på 13 km/t, jogga 20 sek, hoppa opp på siden av båndet og støttet meg på armgreiene, og venta 10 sek før jeg hoppa på igjen :) ingen stilling av noe, bare av og på. Var tungt! :) farten i pausene er 0, rekker ikke noe annet og det er meningen man skal ha hvile da også.

Oi, spennende teknikk! Har aldri hørt om det, tror jeg hadde sett litt rart på deg :fnise: Men jeg tror jammen jeg skal prøvde det ut selv, det er jo utrolig mye knot å stille på den maskinene når man skal ha intervaller. Selv om jeg er enig med Frøken Smilla i at det høres veldig skummelt ut, ser for meg at jeg kommer til å bli skutt rett i veggen bak meg :ler:

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Oi, spennende teknikk! Har aldri hørt om det, tror jeg hadde sett litt rart på deg :fnise: Men jeg tror jammen jeg skal prøvde det ut selv, det er jo utrolig mye knot å stille på den maskinene når man skal ha intervaller. Selv om jeg er enig med Frøken Smilla i at det høres veldig skummelt ut, ser for meg at jeg kommer til å bli skutt rett i veggen bak meg :ler:

Er bare om å gjøre å komme opp i fart før man ramler av :ler: Var ikke i nærheten altså, tror jeg må opp i 15-16 før jeg blir nervøs for å falle av :)

Har sett et par andre gjøre det, og det er utrolig slitsomt! Vet ikke om jeg skal gjøre det, eller kjøre 4x4 imorra. Null langkjøring her, nå er det farta som skal opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Haha, dere altså! Prøv da :)

Ukas tredje og siste økt gjennomført!

Jogg. 3 min oppvarming, 25 min på 9 km/t (første gang!!), 3-4 min gåing. Litt over 4 km på 33 min :)

Styrke: mage, armer, skuldre, rygg. Beina fikk fri i dag, de er kjørt hardt tidligere i uka :) masse øvelser på mage og armer, merker fremgang :hoppe:

Nå er det jobbehelg. Kos dere masse folkens, jeg er strålende fornøyd med en BRA treningsuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Ny økt og ny uke :)

Tabata-intervaller i dag. 3 min gange, 7 min jogg i 9km/t (som ikke er slitsomt lengre!!! Fremgang!), 4 min med 20 sek løp på 13 og 10 sek pause. Nedjogg og litt gange :)

Tror også jeg fikk ny rekord på 3 km, 19:45. Kunne vært raskere om jeg jogget konstant da, snart er den på 15 som lenge har vært et mål!

Etterpå ble det knebøy, 30 kg 3x12, og masse styrke på bein, rygg og mage. Fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk Kevlarsjäl :)

Var nettopp på IKEA, puh! Liker meg ikke der. Men fikk med oss det vi skulle ha, og kun én ting mer! :) Nå "gleder" jeg meg til vi skal sette det opp... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Pannekake på veggen :fnise:

--------------------------------------------------

Ser ut som det nye opplegget ditt funker da! Gratulerer med fremgang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, det er kjempemoro Maja! :) Imorra skal jeg teste 4x4 igjen på en del høyere hastighet enn sist! :)

...og så har jeg meldt meg på et løp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempemoro Maja! :) Imorra skal jeg teste 4x4 igjen på en del høyere hastighet enn sist! :)

...og så har jeg meldt meg på et løp :sjenert:

Ooooooo! Hva løp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Sentrumsløpet :sjenert:

Ny økt i dag! Digg med skikkelige rutiner på treningen! Var slapp i dag, spiste for lite i går rett og slett. Skjerpings.

Men, ble 4x4! Gange 3 min, jogg 6 min. Så 4 min på 9,5, 1min på 6 (for å få ned pulsen), 2 min på 8 og gjentok 3 ggr til :) jogget 6 min til og gikk i 5-6. Ble ca 5.6 km, og 40 min aktiv jogg :)

Etterpå styrke mage, armer, rygg uten særlig energi :ler: men er fornøyd jeg!

Ellers skal jeg hjem for helga og samtidig jobbe med bacheloroppgaven. Tok noen skikkelig blæ telefoner i stad, men ringte i alle fall!

Ha en flott dag dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oh, spennende med påmelding til løp! :) Jeg fristes litt selv, samtidig som jeg ikke fristes av presset. Jeg liker best å løpe alene, egentlig, og ser for meg at å løpe sammen med ørten andre ikke er noe for meg.

God helg, nyt den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Har bestemt meg for å jogge imorra, men ikke styrke siden jeg er hjemme og vil prioritere å treffe folk :)

Nyter en rolig kveld med litt 70% sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...