Frøken Smilla Skrevet 5. januar 2012 #421 Del Skrevet 5. januar 2012 Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. januar 2012 #422 Del Skrevet 5. januar 2012 Slenger meg mer i heiagjengen! Du er superflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. januar 2012 #423 Del Skrevet 6. januar 2012 Første gang på leeenge at jeg surfer KG på pc! Med mobil er det litt vanskligere oversikt, så jeg ser du har ramla ut av favorittene mine Uansett, så har jeg fått lest meg opp og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. januar 2012 #424 Del Skrevet 6. januar 2012 Så hyggelig å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. januar 2012 #425 Del Skrevet 6. januar 2012 I ligemåde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. januar 2012 #426 Del Skrevet 6. januar 2012 Ahr, drittøkt!!! Startet rolig jogging og pulsen føk i været. Det som skjer da er at skulderen min begynner å gjøre veldig vondt (har hatt det slik lenge, men aner ikke hvorfor). Vanligvis gir jeg meg raskt da, men idioten meg løp videre, og nå, over 3 timer siden økta, verker skuldra skikkelig. Har problemer med å se til venstre, lene hodet mot venstre, og å bevege skuldra opp/ned. FILLERN. Så det ble 15 min jogg, og resten gange på meg. Ingen styrke. Nå får den skuldra bli god, skal ta fri hele helga og bare slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. januar 2012 #427 Del Skrevet 6. januar 2012 Ahr, drittøkt!!! Startet rolig jogging og pulsen føk i været. Det som skjer da er at skulderen min begynner å gjøre veldig vondt (har hatt det slik lenge, men aner ikke hvorfor). Vanligvis gir jeg meg raskt da, men idioten meg løp videre, og nå, over 3 timer siden økta, verker skuldra skikkelig. Har problemer med å se til venstre, lene hodet mot venstre, og å bevege skuldra opp/ned. FILLERN. Så det ble 15 min jogg, og resten gange på meg. Ingen styrke. Nå får den skuldra bli god, skal ta fri hele helga og bare slappe av! Så rart at skulderen blir vond av å jogge. Du får ta det helt med ro og smøre med varmekrem eller noe slik at du mykner opp igjen. Nå er det jo helg, så da kan en heldigvis senke skuldrene litt(hahaha :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. januar 2012 #428 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg kan fort få sånn hold/sting følelse i skuldra som er veldig vond. Kommer ofte pga stram sportsbh kombinert med litt anspent løpestil. Høres det kjent ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. januar 2012 #429 Del Skrevet 6. januar 2012 Hm. Jeg tror ikke sportsbh-en er spesielt stram, jeg må nesten ha den sånn. Anspent løpestil kan godt hende Gjør enda vondt, men litt kjølende krem og en paracet har hjulpet litt. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. januar 2012 #430 Del Skrevet 7. januar 2012 Da er det nok sikkert ikke det samme som meg, for det pleier ikke sitte så lenge i. Vi får se om kanskje enigma har no på lur? Hun vet alt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. januar 2012 #431 Del Skrevet 7. januar 2012 Da er det nok sikkert ikke det samme som meg, for det pleier ikke sitte så lenge i. Vi får se om kanskje enigma har no på lur? Hun vet alt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2012 #432 Del Skrevet 7. januar 2012 Det har aldri vart så lenge før, har pleid å gi seg når jeg roer ned... Har satt seg godt, er der enda :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. januar 2012 #433 Del Skrevet 7. januar 2012 Huff.. Jeg har 0 peiling på hvordan det føles, men jeg tenker lett massasje, varmekrem, smertesttillende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2012 #434 Del Skrevet 7. januar 2012 Japp, varmekrem brukte jeg i går, det ble veldig varmt! Får ta et par pinex i dag også. Liker ikke smertestillende Det verste er at jeg føler meg så skjev og ubrukelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. januar 2012 #435 Del Skrevet 7. januar 2012 Hmmm...høres ut som en betennelse. Du burde holde deg helt i ro, og er det ikke borte til uka burde du oppsøke noen. Kanskje du trenger noe betennelsesdempende som er strekere? Men frem til da får du bare kjøre på med varmekrem God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. januar 2012 #436 Del Skrevet 7. januar 2012 God bedring og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2012 #437 Del Skrevet 7. januar 2012 Men hvordan kan en betennelse komme så plutselig? Har vært hos behandling for ømme muskler, men det har aldri vært slik. Er mye bedre i dag heldigvis, men det kjennes enda... Holde meg i ro? Har jo bare vært på søpla og handlet inn mat i dag Haha. Takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2012 #438 Del Skrevet 7. januar 2012 7-års jubileum med samboeren i dag Skal snart ut og spise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. januar 2012 #439 Del Skrevet 7. januar 2012 Men hvordan kan en betennelse komme så plutselig? Har vært hos behandling for ømme muskler, men det har aldri vært slik. Er mye bedre i dag heldigvis, men det kjennes enda... Holde meg i ro? Har jo bare vært på søpla og handlet inn mat i dag Haha. Takk dere Du sier jo at du har kjent at det har gjort vondt før, så du er nok ganske utsatt for betennelse. Siden du presset deg for hardt denne gangen så blusset det opp? Det er iallefall godt å høre at det er bedre i dag, men vill nok avstått fra jogging en stund. Spinning er nok bedre for en liten periode, da du ikke beveger armene. 7-års jubileum med samboeren i dag Skal snart ut og spise! ÅÅÅÅÅ Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2012 #440 Del Skrevet 7. januar 2012 Blæ, jeg vil ikke ta pause! Men det passer greit, skal ut og reise neste ute så blir naturlig pause Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå