Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

67 %

Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale. :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

72 prosent

78-52: Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

:o

Skrevet

Ifølge de svarene som har kommet fram i denne tråden, er det rimelig å anta at det er unormal oppførsel å sjekke seg selv og sin normalitet ved hjelp av spørreundersøkelser på nettet.

Raringer.

Gjest Hilde K S
Skrevet

"Å, nei ! Vi som laget denne testen trodde faktisk ikke at noen kunne bli SÅ unormal. Vi griner, men er samtidig litt nysgjerrige og kunne godt tenkt oss å treffe deg for et dybdeintervju."

Skrevet

58%

78-52: Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale

Skrevet

63%....

Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale. :ler:

Skrevet

72% normal. Men når vi gifter oss, og jeg skifter etternavn blir jeg faktisk 1% mer normal i følge testen :Hehe:

Skrevet

64%

Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

Gjest sunshine-t
Skrevet

Får ikke opp noe test jeg.. Men jeg trenger ikke ta noe test, for jeg vet jo at jeg er ganske unormal :ler:

Skrevet

66 poeng;

78-52: Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

I knew it! :hoho:

Skrevet

72 poeng

Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

Ser ut som det er ganske normalt å være unormal...

Jennifer

Skrevet

Tror vi på KG er unormal gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...