Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

58

78-52: Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

:hoho:

Skrevet

62: Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

Skrevet

82 % Normal :sjarmor:

Du er ganske normal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent mest normale.

Skrevet

78-52: Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

Skrevet

Jeg er 74% normal... :hoppe:

eller unormal...? :hakeslepp:

"Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale."

Skrevet

60% normal ... .. Trodde vel egentlig jeg var kjemenormal... :sjarmor:

Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale. (røyk vel ut av nnormalen allerede ved avkryssning av navn jeg... :ler: )

Skrevet

49 % unormal.....

Veldig unormal..hehe...blandt de 25 % mest unormale i Norge..jaja...

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Dette kan jeg svare på uten å ta noen test: Jeg er helt normal, selvfølgelig! :roll:

Skrevet

Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale.

Skrevet

73 % normal.

Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale

Skrevet

61 %

78-52: Du er ganske unormal. Dersom vi antar at befolkningen er Gaussisk fordelt, er du blant de 50 prosent minst normale. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...