Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?

Explosive

Anbefalte innlegg

Ikke helt, men litt? Jeg må tenke tidlig fordi mye skal sendes ut av Norge, og i år nekter jeg å være sen med julekortene.

Sender du julekort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er litt svak for menn med dialekt fra Ålesund og omegn. Men ikke si det til dem.

Har det skjedd noe i helgen som du føler er et overtramp mot dine personlige holdninger?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er leder og nestleder har vært ukollegial og kontaktet tidligere leder og avtalt å kjøpe tjenester med bedriftens penger. Dette måtte jeg stoppe. 

Kunne du ha arbeidet med frivillighet? Hvis ja, hva og hvorfor? Og hvis nei, hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma_123 skrev (3 timer siden):

Ja, jeg er leder og nestleder har vært ukollegial og kontaktet tidligere leder og avtalt å kjøpe tjenester med bedriftens penger. Dette måtte jeg stoppe. 

Kunne du ha arbeidet med frivillighet? Hvis ja, hva og hvorfor? Og hvis nei, hvorfor? 

Det kunne jeg. Jeg kunne jobbet med flere ting, men alle innebærer kontakt med mennesker som faller utenfor samfunnet. Eldre, syke, rusmisbrukere osv. Jeg tror at de også trenger å bli sett, på en bedre måte enn det samfunnet klarer ellers. Alle mennesker trenger at noen bryr seg, sørger før at de har de nødvendigste tingene og at de blir sett på det stedet de er i livet. 

Skulle du noen ganger ønske at verden gikk tilbake til sånn vi hadde det på 50/60 tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn gjerne! Jeg elsker 60talls-stil, alt var langt mer eventyrlig og fullt av visjoner. Har egentlig et ønske om flere 60talls kjoler og skjørt, ikke minst fordi de ser smigrende ut på meg og passer meg godt. Men, så er det ikke til å komme forbi at verden har langt mindre alvorlige konflikter enn det eksisterte den gangen. En hel del ting som var mer tabubelagte den gang er ikke like hysjet ned eller sett ned på, samtidig som likestillingen også er kommet mye lengre. En fin blanding hadde vært noe!

Liker du musikk fra 60-tallet, og hva er i så fall favoritten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skal ikke det, heldigvis. Kunne sikkert hatt hjemmekontor, men etter en lang pandemi er jeg veldig klar over min noe sporadiske arbeidsmoral ved hjemmekontor. Det er godt å dra på jobb, egentlig.

Har du hatt eller kjenner du noen som har hatt covid19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...