Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat nu. :)

 

Er du en fysisk digger når du hører fin musikk, eller bare nikker du litt takt med hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en fysisk digger så lenge jeg kan. Ben, armer, hode og/eller hofter kan visst bevege seg uten at jeg tenker så mye over det.

Synger du i dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Noen ganger.

 

Hva slags husarbeid liker du best å drive med? Og hva slags liker du minst? Og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker minst: Å vaske vinduer fordi det alltid etterlater seg striper og skjolder som viser seg i sollys.

 

Liker best: Vanne blomster (dersom det telles som husarbeid). Liker å følge med når plantene får nye knopper, flere blader osv  :Nikke:

 

 

 

 

Hva snakket du om i siste telefonsamtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Når jeg er ledig til å komme på besøk hos onkelen min og se en film med han. Anbefalte han også å se Nightcrawler, og jeg venter fremdeles spent på å høre hva han mener om filmen.

 

Lyver du/endrer på detaljer ofte? Hvis ja, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Liker minst: Å vaske vinduer fordi det alltid etterlater seg striper og skjolder som viser seg i sollys.

 

Liker best: Vanne blomster (dersom det telles som husarbeid). Liker å følge med når plantene får nye knopper, flere blader osv  :Nikke:

Ja, jeg ser på det som også husarbeid. Så den er grei. :) Synes det er også koselig med å vanne planter/blomster. Jeg til og med prater til dem også noen ganger. ;):fnise:

 

 

Lyver du/endrer på detaljer ofte? Hvis ja, hvorfor?

 

Jeg liker ikke å juge. Mange som har møtt på meg har sagt at jeg er en ærlig og ekte person. Og jeg liker å være ærlig og si hva jeg mener og tenker. Klart at det er forskjell på å være frekk og det å ha god folkeskikk. Jeg synes ikke noe godt om de som er ærlige på en slem og frekk måte mot andre.

 

 

Pusser du tennene dine to ganger om dagen?

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Husker kun å ha hatt hull i tennene da jeg var et barn(husker ikke hvor mange ganger jeg hadde hull i tennene eller hvor mange hull det var, tror det var kun noen få ganger). ;) Etter dette har jeg aldri hatt noe mer hull i tennene. Til og med når jeg har slurvet litt med å pusse tenner noen ganger så har jeg flere ganger fortsatt ikke hatt noen hull i tennene da jeg gikk til tannlegen. :laugh: Men men, det er lurt med å passe litt på. 

 

Er du glad i å gå til tannlegen?

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke glad i å gå til tannlegen, men det er bare fordi det drar så enormt med penger uansett hva en gjør.

Har du prøvd å gå til fotpleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nei, har aldri gått dit. :sjenert: Men har noen ganger vurdert på å prøve det en gang.

 

Har du?

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda. Jeg liker ikke å bli tatt på føttene, men tror egentlig det hadde vært veldig godt.

Har du vært på spa?

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Jeg har helt ærlig lest så lite krim at jeg ikke kan gi noe svar på det. Er ikke så ekstrem stor fan av krim bøker.

 

Er du enig i at det er kjedelig å snakke med folk som bare er interesert i å snakke om ting de selv er interesert i og ignorerer alt som de ikke bryr seg om ?

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg mener at et forhold bør gå "to-veis", det er greit å snakke om egne interesser og ting som engasjerer deg, men det er også viktig å være interessert i den andre personen og hva de har å dele med deg, o.s.v... Om vedkommende bare snakker om seg sjølv hele tiden, da blir det jo lett veldig kjedelig. Håper at jeg svarte riktig på spørsmålet ditt? 

 

 

Hvilken klassiske film(er) liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja. Jeg er egentlig ikke så enormt glad i skikkelig klassiske (jeg tolker det som godt eldre filmer) filmer. Men kanskje citizen kane og the kid?

Synest du det er rart å ikke ha en favorittfilm/et band/en artist/bok/osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ikke nødvendigvis. Vil komme an på hvordan en er oppvokst og hva slags interesser en har. ;) Sjølv om mange er opptatt av dette. Kommer litt an på.

 

Hva var den siste filmen du så på i kino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...