Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1381 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja men har aldri hatt planer om å gjennomføre de i virkeligheten. Har du? Ja. Er det noen tv-programmer du ser på men som du ikke vil innrømme "offentlig"? Og hvilke programmer er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 16. juli 2011 #1382 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) EDIT: Svarte litt sent. Nei, det er det ikke Har du prøvd narkotika? Endret 16. juli 2011 av bubblefun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1383 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja. Er det noen tv-programmer du ser på men som du ikke vil innrømme "offentlig"? Og hvilke programmer er det snakk om? Hm ikke serier men tv kanal. Tv 2 Bliss syns jeg er litt flaut at jeg ser på. Er det noen sanger eller artister du liker som du ikke vil innrømme at du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1384 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Jeg skriker ikke ut at jeg liker Britney Spears akkurat, men hadde vært ærlig om jeg hadde blitt spurt direkte.. Sier du direkte til folk hva du synes om dem, dersom du ikke liker dem? Edit: Skrivefeil Endret 16. juli 2011 av Thessie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 16. juli 2011 #1385 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg skriker ikke ut at jeg liker Britney Spears akkurat, men hadde vært ærlig om jeg hadde blitt spurt direkte.. Sier du direkte til folk hva du synes om dem, dersom du ikke liker dem? Edit: Skrivefeil Stort sett så er det ikke nødvendig å si til noen at jeg ikke liker dem. Da er det mye enklere å unngå dem. Dersom jeg er nødt å omgås dem og anledningen byr seg så synes jeg det er veldig greit å si ifra at jeg ikke vil ha mer med dem å gjøre enn høyst nødvendig. Hvor mye overtid jobber du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1386 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg skriker ikke ut at jeg liker Britney Spears akkurat, men hadde vært ærlig om jeg hadde blitt spurt direkte.. Sier du direkte til folk hva du synes om dem, dersom du ikke liker dem? Edit: Skrivefeil Nei vanligvis ikke. Man sier ikke sånt til folk liksom, men kunne funnet på å si det til noen som var stygg mot meg. Er du ærlig når noen spør hvordan de ser ut i det antrekket selv om det ikke ser bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1387 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Dersom det er nærme venniner eller familie så sier jeg meningen min. Dersom det er andre venner eller bekjente sier jeg bare at det ikke er helt min stil eller at jeg ville valgt en annen topp til det skjørtet eller noe.. Men lyger ikke og sier at det ser bra ut. Hva studerer/jobber du med? Endret 16. juli 2011 av Thessie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 16. juli 2011 #1388 Del Skrevet 16. juli 2011 Går på skole. Har du vært helt ærlig så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1389 Del Skrevet 16. juli 2011 Går på skole. Har du vært helt ærlig så langt? Ja. Hva synes du om programmer som f.eks Dr Phil, Oprah osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1390 Del Skrevet 16. juli 2011 Går på skole. Har du vært helt ærlig så langt? Godt spørsmål! Ja, det har jeg Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 16. juli 2011 #1391 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har vært ærlig på de spørsmålene jeg har svart på, men det er spørsmål jeg har unngått fordi jeg ikke hadde klart å svare ærlig på dem Syns du selv at du er pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 16. juli 2011 #1392 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har vært ærlig på de spørsmålene jeg har svart på, men det er spørsmål jeg har unngått fordi jeg ikke hadde klart å svare ærlig på dem Syns du selv at du er pen? Absolutt ikke! Synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1393 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har vært ærlig på de spørsmålene jeg har svart på, men det er spørsmål jeg har unngått fordi jeg ikke hadde klart å svare ærlig på dem Syns du selv at du er pen? Det går opp og ned. Av og til føler jeg meg skikkelig hot og pen, andre dager kan jeg føle meg stygg. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1394 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har vært ærlig på de spørsmålene jeg har svart på, men det er spørsmål jeg har unngått fordi jeg ikke hadde klart å svare ærlig på dem Syns du selv at du er pen? Ja, det syns jeg vanligvis, men har jo ''dårlige'' dager og.. Synes du at du er pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1395 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, det syns jeg vanligvis, men har jo ''dårlige'' dager og.. Synes du at du er pen? Nei Hva er ditt syn på de som velger å få mer enn seks barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 16. juli 2011 #1396 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei Hva er ditt syn på de som velger å få mer enn seks barn? Hvis de klarer å gi omsorg til alle, så er det vel greit. Ville du reddet ditt eget liv fremfor en totalt ukjent person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1397 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Ja, det ville jeg Ville du ha drept et barn dersom du visste at alle dødelige sykdommer da ville forsvunnet? (Vet det er et ganske uvirkelig spørsmål, men jaja..) Edit: Leste feil på spørsmplet Endret 16. juli 2011 av Thessie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 16. juli 2011 #1398 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, det ville jeg Ville du ha drept et barn dersom du visste at alle dødelige sykdommer da ville forsvunnet? (Vet det er et ganske uvirkelig spørsmål, men jaja..) Edit: Leste feil på spørsmplet Ganske uvirkelig ja, men jeg hadde nok det. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1399 Del Skrevet 16. juli 2011 Ganske uvirkelig ja, men jeg hadde nok det. Du da? Når jeg tenker meg om, så... ja Syns du det ville vært stygt av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 16. juli 2011 #1400 Del Skrevet 16. juli 2011 Når jeg tenker meg om, så... ja Syns du det ville vært stygt av meg? Nei, siden du hadde redda livet til såpass mange andre. Hva tenker du på akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå