Sweetpea25 Skrevet 14. juli 2011 #1181 Del Skrevet 14. juli 2011 Salt. Hva heter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juli 2011 #1182 Del Skrevet 14. juli 2011 Salt. Hva heter du? Therese Isabelle Hva heter barnet ditt/vil du det skal hete når du får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 14. juli 2011 #1183 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Ronja/Trym. Hva skal ditt hete? Endret 14. juli 2011 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juli 2011 #1184 Del Skrevet 14. juli 2011 Madeleine Louise uansett kjønn! Er navnet oppkalt etter noen, eller bare synes du det er fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 14. juli 2011 #1185 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Syns bare jenta mi sitt er fint :-) Hva er dine største uvaner? Endret 14. juli 2011 av sjøhest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 14. juli 2011 #1186 Del Skrevet 14. juli 2011 Syns bare jenta mi sitt er fint :-) Hva er dine største uvaner? Klarer aldri å la sår gro. Klorer de alltid opp igjen!! Også har jeg en tendens til å prate over andre. Men begynt å bli flinkere. Også blir jeg litt for raskt sint. Tar du ting som blir sakt om deg veldig personlig dersom det er negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 14. juli 2011 #1187 Del Skrevet 14. juli 2011 Kommer vel kanskje an på hva det dreier seg om. Hvilken farge har du på sokkene dine i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #1188 Del Skrevet 14. juli 2011 Kommer vel kanskje an på hva det dreier seg om. Hvilken farge har du på sokkene dine i dag? Barbeint i dag! Deilig å vifte med tærne når det er vamt og deilig. Hvor skulle du ønske du var akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 14. juli 2011 #1189 Del Skrevet 14. juli 2011 I sengen med min kjære Hvilket land i eruropa ser du på som minst attraktivt å besøke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #1190 Del Skrevet 14. juli 2011 I sengen med min kjære Hvilket land i eruropa ser du på som minst attraktivt å besøke? Albania. Og Syden... Hvilket land har du mest lyst til å besøke i verden, som du ikke har vært i før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 14. juli 2011 #1191 Del Skrevet 14. juli 2011 USA eller et land i Sør-Amerika. Hva er det dummeste du har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #1192 Del Skrevet 14. juli 2011 USA eller et land i Sør-Amerika. Hva er det dummeste du har gjort? Blitt sammen med forrige kjærsten - det kunne jeg fint klart meg uten. Hvilken bok er den siste du leste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 14. juli 2011 #1193 Del Skrevet 14. juli 2011 Utskudd Dersom du kjørte på en bil, men var 100% sikker på at ingen så deg, ville du kjørt videre eller gjort opp for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #1194 Del Skrevet 14. juli 2011 Utskudd Dersom du kjørte på en bil, men var 100% sikker på at ingen så deg, ville du kjørt videre eller gjort opp for deg? Oi.. det var vanskelig... Hadde nok stått der en stund og vurdert.. Kommer også an på hvor stor skaden ble.. Jeg tror jeg ville endt opp med å stikke av hvis det var et sted jeg ikke kjenner noen, men lagt igjen en lapp (hvis jeg hadde tilgejengelig) på ruta hvis det var her i nærmiljøet el. Tror jeg.. Er du lei av programmer på TV med Gordon Ramsey og Hellstrøm? (ja, så nettopp reklame) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 14. juli 2011 #1195 Del Skrevet 14. juli 2011 Ja, det er jeg, helt ærlig. Har du noen gang prøvd hasj/marihuana? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #1196 Del Skrevet 14. juli 2011 Ja, det er jeg, helt ærlig. Har du noen gang prøvd hasj/marihuana? Nei, har fått tilbudet flere ganger, men takket nei hver gang. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. juli 2011 #1197 Del Skrevet 14. juli 2011 ja om kjæresten din ønsket trekant med deg og en av samme kjønn som din kjære, hadde du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 14. juli 2011 #1198 Del Skrevet 14. juli 2011 Nei Hva er din største flause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 14. juli 2011 #1199 Del Skrevet 14. juli 2011 Hmm det fins så utrolig mange flauser på min cv, men jeg kan jo nevne den gangen jeg hadde glemt å ta på meg skjørt før jeg dro ut. Jeg hadde skiftet mellom skjørt og bukser flerfoldige ganger på badet før jeg skulle dra og følte ikke jeg fant noe som passet. Etter hvert ble jeg ganske lei av å skifte og tenkte at jeg bare skulle ha på meg det skjørtet jeg (trodde) jeg hadde på meg. Så jeg ruslet ut, tok på meg støvlene og jakken. Midt nedi gaten noen meter unna huset mitt ser jeg en forbipasserende som ser utrolig rart på meg. Da begynner jeg å spane opp og ned på meg selv og innser at jeg faktisk går uten skjørt!! Jeg hadde på meg jakke, gjennomsiktig tynnstrømpebukse og støvler!!!!... Det var min.. hva er din verste flause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 14. juli 2011 #1200 Del Skrevet 14. juli 2011 Therese Isabelle OT: Vi har felles bekjente! Hvis jeg stalket korrekt nå.. Så gøy! Største flause.. hmm.. kanskje den gangen jeg skulle hjelpe en kunde og han var skikkelig, skikkelig skummel.. og jeg stotra og styrte, han ble bare surere og surere.. og til slutt endte det med at jeg trakk ham for for mye penger. Kjempeproft. Men han var SKUMMEL! Hvor ofte klipper du tåneglene? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå