UnderCover Skrevet 12. juli 2011 #981 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, ikke enda Har du fingret deg på bussen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #982 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, og kunne nok aldri gjort det heller Har du fått mange fartsbøter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #983 Del Skrevet 12. juli 2011 0! Er ganske flink til å holde meg sånn ca. på fartsgrensa. *klappe seg selv på skuldra* Pleier du av og til å fjerte mens du er blant folk, og prøver du å skjule fjerten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 12. juli 2011 #984 Del Skrevet 12. juli 2011 Ingen Har du inkasso-gjeld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #985 Del Skrevet 12. juli 2011 Er 16 så skal litt til for å ha gjeld allerede Lyger du mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 12. juli 2011 #986 Del Skrevet 12. juli 2011 Tja. Egentlig ikke, jeg prøver å være så ærlig som mulig. Men om noen spør hvordan de kler den kjolen feks (og ser lite pen ut i den), så sier jeg at jeg synes ikke den passet henne/du kler andre bedre/den er ikke fin på deg, enn å si at its damn ugly girl Har du noengang vært på kliningen med en annen mens du har type? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #987 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, det har jeg ei. Tror ikke det kunne ha skjedd i bevisst tilstand i det hele tatt, heller. Hender det at du endrer meninger om noe avhengig av hvem du er sammen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 12. juli 2011 #988 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Det gjør jeg! Men så er jeg veldig lett påvirkelig av andre sine meninger. Er bare å komme med et bra argument for å vippe meg over på andre siden. Ellers kan jeg ikke si at jeg har helt de samme meningene når jeg snakker med besteforeldrene mine vs. venner. Har du noen gang stjålet noe? Endret 12. juli 2011 av Pialill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #989 Del Skrevet 12. juli 2011 Ikke etter jeg forstod hva stjeling var Har du løyet til partner om antall sex-partnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 12. juli 2011 #990 Del Skrevet 12. juli 2011 "jeg kan telle alle på fingrene i hvertfall!" så ja, det har jeg... men til en fast kjæreste. Har du noen gang sunget høyt i bilen, stoppet opp på rødt lys, oppdaget at folk ser rart på deg og kommet på at vinduet ditt er åpent? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 12. juli 2011 #991 Del Skrevet 12. juli 2011 "jeg kan telle alle på fingrene i hvertfall!" så ja, det har jeg... men til en fast kjæreste. Har du noen gang sunget høyt i bilen, stoppet opp på rødt lys, oppdaget at folk ser rart på deg og kommet på at vinduet ditt er åpent? Mange ganger Har du i tillegg tørket ketchup fra utrigningen mens du gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. juli 2011 #992 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, for har ikke lappen enda. (Og jeg spiser egentlig aldri ketchup med mindre det er på baconpølse) Har du noen gang hatt mavesår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 12. juli 2011 #993 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, heldigvis ikke. Har du vært/er du utbrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 12. juli 2011 #994 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei Har du hatt hemoroider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peachy Skrevet 12. juli 2011 #995 Del Skrevet 12. juli 2011 haha! Nei! Heldigvis! Noen gang fersket av foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 12. juli 2011 #996 Del Skrevet 12. juli 2011 haha! Nei! Heldigvis! Noen gang fersket av foreldre? Nei. De kom aldri inn når jeg hadde sex. Smarte mennesker. :gjeiper: Hvor ofte vasker du gulvene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 12. juli 2011 #997 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei for å være helt ærlig så vasker jeg så og si aldri gulvene. Men det gjør kjærringa. Vasker du bilen ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 12. juli 2011 #998 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Nei for å være helt ærlig så vasker jeg så og si aldri gulvene. Men det gjør kjærringa. Vasker du bilen ofte? Nei, men skal gjøre det snart. Lovd typen og vaske bilen skinnende innvendig og utvendig ps: Om du prøvde å rettferdiggjøre at du ikke tar gulvene fordi kona aldri tar bilen, så var det en forferdelig dårlig sammenligning. En bil trenger ikke å vaskes like ofte som gulv og er mye lettere å vaske. Er du kokken i huset? Endret 12. juli 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 12. juli 2011 #999 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Nei, men skal gjøre det snart. Lovd typen og vaske bilen skinnende innvendig og utvendig ps: Om du prøvde å rettferdiggjøre at du ikke tar gulvene fordi kona aldri tar bilen, så var det en forferdelig dårlig sammenligning. En bil trenger ikke å vaskes like ofte som gulv og er mye lettere å vaske. Er du kokken i huset? Vi deler litt på å være kokken i huset her hjemme. :gjeiper: PS! En bil som blir brukt til å transportere folk hver dag trenger absolutt like mye renhold som et hus. Det er bare sånn at for få forstår dette og heller prioriterer vekk bilholdet, særlig damene!!!! :gjeiper: Hvor ofte tømmer du slukene i huset? Endret 12. juli 2011 av Bjørn82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 12. juli 2011 #1000 Del Skrevet 12. juli 2011 Vi deler litt på å være kokken i huset her hjemme. :gjeiper: PS! En bil som blir brukt til å transportere folk hver dag trenger absolutt like mye renhold som et hus. Det er bare sånn at for få forstår dette og heller prioriterer vekk bilholdet, særlig damene!!!! :gjeiper: Hvor ofte tømmer du slukene i huset? Jeg tømmer de aldri, og det gjør ikke typen heller.. Tror jeg.. Men det er JEG som renser sluket i dusjen, om det teller? Er også jeg som renser slukene med Plumbo og diverse. PS: Gulvene i huset brukes av små barn, som sitter eller kryper mye på gulv. I bilen brukes ikke gulvene og man bruker heller ikke like mye tid i en bil som man gjør i et hus hvor man lever og sover!! :gjeiper: Hvor ofte vasker du toalettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå