Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #801 Del Skrevet 8. juli 2011 Det vet jeg ikke. Mulig jeg hadde latt min 15-16 åring fått smake et glass vin når han blir så gammel. Røyker du? Nei, men har prøvd Snuser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2011 #802 Del Skrevet 8. juli 2011 nej, bare i nødstilfeller hva er du avhengig av her i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #803 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, men har prøvd Snuser du? Ja. Synes du jenter som snuser er usexy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. juli 2011 #804 Del Skrevet 8. juli 2011 Kjæledyret mitt. Ville du gått fra (og knust hjertet) til mannen din for 500 000? Aldri i verden. Ikke for 5millioner heller for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #805 Del Skrevet 8. juli 2011 nej, bare i nødstilfeller hva er du avhengig av her i verden? Sjokolade Penger Mobilen min musikk enkelte tv programmer på tv venner familie enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. juli 2011 #806 Del Skrevet 8. juli 2011 Har du noengang vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #807 Del Skrevet 8. juli 2011 Avhengig av røyk, vann med smak (svak saft, te, iste osv), ost, musikk og bokseriene mine Hva skulle du ønske du kunne klart deg uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #808 Del Skrevet 8. juli 2011 Avhengig av røyk, vann med smak (svak saft, te, iste osv), ost, musikk og bokseriene mine Hva skulle du ønske du kunne klart deg uten? Nikotin. Har du noen gang grått til Hotel Cæasr eller Home&Away? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #809 Del Skrevet 8. juli 2011 Avhengig av røyk, vann med smak (svak saft, te, iste osv), ost, musikk og bokseriene mine Hva skulle du ønske du kunne klart deg uten? tvn enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #810 Del Skrevet 8. juli 2011 Røyk og smør. Hva er din yndlings-kroppsdel på det motsatte kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #811 Del Skrevet 8. juli 2011 Røyk og smør. Hva er din yndlings-kroppsdel på det motsatte kjønn? Det åpenbare vil være pikken men det er det ikke. Hender. Det er viktig for meg med menn som har sterke, store, maskuline hender Er trøtt og kommer ikke på nye spm så da spør jeg det samme tilbake, kjedelig som jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #812 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Det åpenbare vil være pikken men det er det ikke. Hender. Det er viktig for meg med menn som har sterke, store, maskuline hender Er trøtt og kommer ikke på nye spm så da spør jeg det samme tilbake, kjedelig som jeg er. Samme som deg. Elsker hender og armer. Veldig viktig for meg ja. Er det noen dyr du er redd for som de færreste andre ikke er redde for? Endret 8. juli 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 8. juli 2011 #813 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) På 8.7.2011 den 23.31, HunterLady skrev: Samme som deg. Elsker hender og armer. Veldig viktig for meg ja. Er det noen dyr du er redd for som de færreste andre ikke er redde Endret 31. mai 2020 av Maneater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #814 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja, edderkopper!! Får helt fnatt av de. Er du fadder for ett barn i u-land? Ja eller betaler iallefall noe til redd barna men tror ikke det går bare til ett barn. hadde du villet reist ned og jobbet i et uland blant de fattige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. juli 2011 #815 Del Skrevet 8. juli 2011 Nikotin. Har du noen gang grått til Hotel Cæasr eller Home&Away? Home and away oh yes:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #816 Del Skrevet 8. juli 2011 Home and away oh yes:S Du har nok misforstått. * Svar på siste spørsmålet som er gitt i tråden, også * komme med eget spørsmål samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #817 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja eller betaler iallefall noe til redd barna men tror ikke det går bare til ett barn. hadde du villet reist ned og jobbet i et uland blant de fattige? Ja, hvis jeg kunne litt av språket. Blir du redd om det kommer utlendinger mot deg om kvelden/natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 8. juli 2011 #818 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja eller betaler iallefall noe til redd barna men tror ikke det går bare til ett barn. hadde du villet reist ned og jobbet i et uland blant de fattige? Jeg har tilbrakt flere år i u-land blant fattige. Jeg kommer nok til å oppleve de fattige delene av verden flere ganger. Men må si at jeg har endret synes mitt litt etter å ha opplevd dette selv. Hva tror du det er du kan mye bedre enn noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 8. juli 2011 #819 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja eller betaler iallefall noe til redd barna men tror ikke det går bare til ett barn. hadde du villet reist ned og jobbet i et uland blant de fattige? Det hadde jeg villet, om jeg hadde hatt muligheten. Må være utrolig interessant! Hva jobber du med/som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 8. juli 2011 #820 Del Skrevet 8. juli 2011 Det hadde jeg villet, om jeg hadde hatt muligheten. Må være utrolig interessant! Hva jobber du med/som? Jobber som assistent på sykehjem. Heldigvis no more til høsten! Hva er den verste jobben du har hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå