AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #781 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja. Liker du dyr bedre enn mennesker? Nei. Har du noen gang stjålet penger fra dine foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juli 2011 #782 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Ja da var jeg liten ville du betalt 50 000 for å redde dyret ditt? Endret 8. juli 2011 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. juli 2011 #783 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja, vil gjøre alt som trengs. Har du stjålet reseptbelagte medisiner fra bekjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juli 2011 #784 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei Har du non gang stjålet noe fra søsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bliss__ Skrevet 8. juli 2011 #785 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei Har du non gang stjålet noe fra søsken? Ja, en god del godteri og en 20-kroning en gang :gjeiper: Har du noensinne tisset i badebassenget, etter at du ble tenåring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #786 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei! Har du noen gang vært så full at du har havnet på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #787 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei. Kan du spansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bliss__ Skrevet 8. juli 2011 #788 Del Skrevet 8. juli 2011 Si! Hola amigo, que pasa?? :D Drikker du rett fra melke-/juicekartongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 8. juli 2011 #789 Del Skrevet 8. juli 2011 Det har skjedd at jeg har drukket rett fra kartongen. Jeg gjør det vanligvis om det bare er en skvett igjen. hehe.. Jeg setter ikke kartongen tilbake i kjøleskapet etter at jeg har siklet på den. Ser du på dasspapiret etter du har tørket deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2011 #790 Del Skrevet 8. juli 2011 ja, men bare om jeg bæsjer, jeg må jo se at det ikke er mere bæsj igjen på papiret! hvor er det stedet du har hatt sex, som det mest sannsynlig er sjanse for at noen ser deg/ dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #791 Del Skrevet 8. juli 2011 på parkeringsplass. Hvor mistet du jomfrudommen, og hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. juli 2011 #792 Del Skrevet 8. juli 2011 Under en trapp i et nesten tomt hus. Var ingen magiske øyeblikk men ikke vondt eller kjipt heller. Har du vært på nudistrand noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2011 #793 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) i en seng, det var ikke verdige minner! ånkli drittkar! edit; svarte for tregt ja, Ja- jeg har vært på nudisten! hvordan barberer du deg nedentil? ( full dusk, en stripe, alt håret på pungen......) Endret 8. juli 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. juli 2011 #794 Del Skrevet 8. juli 2011 Tar bort alt, jeg. Hva er det ekleste du har spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #795 Del Skrevet 8. juli 2011 Majones. Har du onanert eller hatt sex med mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 8. juli 2011 #796 Del Skrevet 8. juli 2011 haha.. vel kanskje hvis olivenolje regnes som mat. Brukt det som runkekrem haha.. Hvor mye kuk har du eller kjæresten din igjen når du holder rundt den med enten en eller to hender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #797 Del Skrevet 8. juli 2011 En hånd, ca 12 cm. 2 hender, ca 1 cm. Vettafaen. Aldri prøvd. Men takk, skal testes ut! Har du solgt noe ulovlig (dop, våpen etc.)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #798 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Nei, men kjøpte øl og røyk til såvidt mindreårige en gang. Kjøper du alkohol til mindreårige? Red: Skrivefeil. Endret 8. juli 2011 av spinnwild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #799 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, men kjøpte øl og røyk til såvidt mindreårige en gang. Kjøper du alkohol til mindreårige? Red: Skrivefeil. Nei. mulig jeg hadde gjort det om jeg var 18-20 men ikke nå. Nå vet jeg bedre. Men jeg har heller aldri gjort det. har du gitt alkohol til dine tenåringsbarn eller gitt de lov til å drikke alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #800 Del Skrevet 8. juli 2011 Det vet jeg ikke. Mulig jeg hadde latt min 15-16 åring fått smake et glass vin når han blir så gammel. Røyker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå