Evelyne Skrevet 7. juli 2011 #701 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja Har du tränat den här veckan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. juli 2011 #702 Del Skrevet 7. juli 2011 ja Har du kysset med kjæresten i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. juli 2011 #703 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Ja, kyss og kos Liker du sladder om bekjente som du misliker? Endret 7. juli 2011 av Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 7. juli 2011 #704 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvem gjør ikke? Har du hatt noen ONS så langt i ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. juli 2011 #705 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Nei Hva synes du egentlig om Chris Medina? Endret 7. juli 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 7. juli 2011 #706 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei Hva synes du egentlig om Chris Medina? Hvem er det? Har du fregner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. juli 2011 #707 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja Kunne du ønske du var med i Paradise Hotel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #708 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei jeg har ikke fregner. Har du innsatsviljen til å komme igang med det du må gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #709 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja Kunne du ønske du var med i Paradise Hotel? Nei jeg kunne definitivt ikke ønsket at jeg var med i Paradice Hotel. Det er en serie jeg ikke har ofret et eneste sekund denne sesongen. Og forsåvidt er det et fåtall minutt jeg har ofret på dette tidligere også. Er det bare meg som reagerer litt negativt i forhold til serier som Paradice Hotel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. juli 2011 #710 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Av og til, kommer an på. På hjemmeeksamen ja, gå ut med søpla nei, men må jo gjøres, men utsetter alltid. Jeg reagerer også negativt, og forstår rett og slett ikke konseptet. Er du organdonor og hva synes du om det? Ville du gjort det før din død, f.eks. gi bort ei nyre? Endret 7. juli 2011 av Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #711 Del Skrevet 7. juli 2011 Av og til, kommer an på. På hjemmeeksamen ja, gå ut med søpla nei, men må jo gjøres, men utsetter alltid. Er du organdonor og hva synes du om det? Ville du gjort det før din død, f.eks. gi bort ei nyre? Jeg har lyst å donere bort hele kroppen min til forskning den dagen jeg dør. Og håper det kan bidra til en positiv utvikling for de som lever. Er du opptatt av kontinuitet og fremdrift i forskning og utvikling i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 7. juli 2011 #712 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har lyst å donere bort hele kroppen min til forskning den dagen jeg dør. Og håper det kan bidra til en positiv utvikling for de som lever. Er du opptatt av kontinuitet og fremdrift i forskning og utvikling i Norge? JA. Har du bidratt til en bedre hverdag for noen denne uken ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. juli 2011 #713 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, vasket hos tanta mi gratis, hun er litt syk. Hvor ofte vasker du doen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #714 Del Skrevet 7. juli 2011 JA. Har du bidratt til en bedre hverdag for noen denne uken ? Ja jeg føler jeg har bidratt ganske mye. Har passet nevøer, kusiner og bikje. Har jobbet MYE utvendig med huset. Har tatt meg av mine egne barn, sånn at min kone kan gjøre litt av det hun har lyst til osv osv osv. Problemet er bare at jeg er langt fra ferdig for denne uken. Har du gjort noe spesielt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. juli 2011 #715 Del Skrevet 7. juli 2011 Har du gjort noe spesielt da? Nei, jeg har ikke gjort noe spesielt. Kun det samme vanlige. Er du fornøyd med kroppen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 7. juli 2011 #716 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei, for tynn. Savner du eksen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 7. juli 2011 #717 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei, for tynn. Savner du eksen din? Absolutt ikke Hvor mange ganger har du hatt sex denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #718 Del Skrevet 7. juli 2011 Husker ikke helt.. Tror det er bare to ganger... hehe Hvor kinky er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #719 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) ingen...hadde du spurt hvor mange ganger de siste 5 årene, så kunne jeg nok ha svart et par ganger edit; litt teit til å svare der ja...kinky? ikke så kinky i forhold til hunterlady, men kan ikke nekte for at jeg har litt spesielle fantasier heller har du kjønnsvorter? Endret 7. juli 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. juli 2011 #720 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei. Har du herpes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå