AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #41 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, fordi broren min er en shit. Hadde du kutta ut din bestevenninne om hun ble uflidd og feit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 19. juni 2011 #42 Del Skrevet 19. juni 2011 nope. Hjelper du ukjente medmennesker når du ser de trenger hjelp? F.eks. bære poser, hjelpe eldre over gata, fikse noe du kan og denne personen du ser ikke kan... osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juni 2011 #43 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja. Kjem du med stygge kommentarar til andre brukarar her inne medan du er anonym brukar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 19. juni 2011 #44 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, har aldri brukt ab. Er du et troll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påvi Skrevet 19. juni 2011 #45 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei. Er du et troll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 19. juni 2011 #46 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei Ville du ofret deg for et familiemedlem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #47 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, og det har jeg gjort. hadde du delt pengene med familien om du vant i lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 19. juni 2011 #48 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, og det har jeg gjort. hadde du delt pengene med familien om du vant i lotto? Ja, men de hadde kanskje ikke fått like mye som meg.. Er det noen i den nærmeste familien du er mer glad i enn de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 19. juni 2011 #49 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Ja Sier du fra og gir tilbake penger hvis personen bak kassa gir deg for mye penger? Endret 19. juni 2011 av sophiaM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 19. juni 2011 #50 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja Sier du fra og gir tilbake penger hvis personen bak kassa gir deg for mye penger? Nei Er du overfladisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 19. juni 2011 #51 Del Skrevet 19. juni 2011 Spørs hva du legger i ordet... Kunne du skutt din egen hund hvis den hadde en alvorlig livstruende sykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #52 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, glatt. Min egen hund ønsker jeg ikke at skal lide unødig. Hadde du spist kjæledyret ditt om dere var strandet sammen på en øde øy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 19. juni 2011 #53 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, glatt. Min egen hund ønsker jeg ikke at skal lide unødig. Hadde du spist kjæledyret ditt om dere var strandet sammen på en øde øy? Nei, er ikke mye kjøtt på to marsvin, så det hadde vært grådig unødvendig.. Synes du selv du er pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 19. juni 2011 #54 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei Har du noen gang svindlet til deg penger gjennom jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juni 2011 #55 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei. Har du vener du eigentleg ynskjer å bryte med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. juni 2011 #56 Del Skrevet 19. juni 2011 Tanken har streifet meg, ja. Hva angrer du mest på i livet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. juni 2011 #57 Del Skrevet 19. juni 2011 At jeg med handa på hjertet ikke kan si at jeg har opplevd ekte kjærlighet.. Frykter du alderdommen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 19. juni 2011 #58 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, eller jeg frykter å miste helsa ved høyere alder. Hvor mange dager er det lengste du har brukt ett par underbukser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. juni 2011 #59 Del Skrevet 19. juni 2011 etter å ta tenkt hardt og lenge, kan jeg faktisk ikke komme på at jeg har brukt dem mere enn en dag! har du noen gang gjort noe kriminelt? isåfall hva? (da mener jeg ikke å kjøre 5 km/t for fort og slike vanlige ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 19. juni 2011 #60 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja jeg har gjort noe kriminelt flere ganger.. Jeg kommer ikke til å utdype det, men det har ikke gått utover enkeltpersoner. Dersom du kunne tatt en million kroner og ikke blitt tatt for det ville du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå