MarianneE Skrevet 20. august 2022 #69481 Del Skrevet 20. august 2022 Det er mange, men Dum&Dummere var det første som datt inn i tankene mine. Ble sommeren som forventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. august 2022 #69482 Del Skrevet 20. august 2022 Ganske som forventet. Hvor i hjemmet ditt trives du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 25. august 2022 #69483 Del Skrevet 25. august 2022 i sengen. er du bekymret for å få hull i tennene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 25. august 2022 #69484 Del Skrevet 25. august 2022 - Driver og retter opp i den krisetilstanden som ble av ikke å ha gått til tannlegen siden Ålesund brant nå, så jeg vet iallefall at jeg er redd nok til å begynne å ta årlige check-ups for å unngå å få noe tilnærmet dette her igjen. - Hva er det du frykter aller mest her i livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 27. august 2022 #69485 Del Skrevet 27. august 2022 Å miste barnet mitt. hva er din største drøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. august 2022 #69486 Del Skrevet 27. august 2022 Å jobbe som nevrolog eller psykiatriker, men det forblir en drøm Syns du det er spennende å lære opp hjernen og hvordan den fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. august 2022 #69487 Del Skrevet 27. august 2022 Å lære den opp er jo alltid nyttig. Hvorfor er det vanskelig å sove på kvelden selv om man er trøtt hele dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. august 2022 #69488 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg er ikke så flink til å være oppløftende mot meg selv. Men å klemme litt på katten er vel det første. Hva hadde du håpet på om det ble stilt mistillitsforslag mot sittende regjering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå