Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #68521 Del Skrevet 8. september 2021 NonJuan skrev (48 minutter siden): Fattig og mange venner Hadde du ansatt hushjelp om det var gratis? Har betalt for vaskehjelp, så ja lett 😂 Er du sjenert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #68522 Del Skrevet 8. september 2021 Ja. Hva synes du om ryddeprogrammet til Synnøve Skarbø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #68523 Del Skrevet 8. september 2021 Ja liker det Hvilken kjendis syns du gjør det best i skal vi danse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 8. september 2021 #68524 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg har ikke sett en eneste episode av det, så jeg vet ikke🙄 Hvilken nyhet synes du er intressant om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #68525 Del Skrevet 8. september 2021 Tengs-saken Har du sans for drama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #68526 Del Skrevet 8. september 2021 Nei det er slitsomt Lager du mye drama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #68527 Del Skrevet 8. september 2021 Sikkert altfor mye. Er du redd folk skal se på deg som en slitsom person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #68528 Del Skrevet 8. september 2021 Ja, jeg har lenge regnet meg selv som nettopp det; slitsom. Derfor har jeg holdt meg for meg selv med mine problemer, selv om jeg også vet at det er helt feil. Det sliter så veldig det der å føle at man er til bry. Tror du på kjærlighet ved første blikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #68529 Del Skrevet 8. september 2021 Nei. Det tror jeg ikke på, ikke for min egen del. Hvilken kjærlighets historie på film synes du er den vakreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 9. september 2021 #68530 Del Skrevet 9. september 2021 Liker romansen mellom Arwen og Aragorn. Hvilken birolle i film ville du helst hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. september 2021 #68531 Del Skrevet 9. september 2021 Hmm en person på fest tror jeg. Da ser man bra ut Hva er din største drøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 9. september 2021 #68532 Del Skrevet 9. september 2021 Familie. Tillhørighet. Hverdagslykke sammen med egne barn og mann. Dele det hele med resten av min og hans familie. Rett og slett en naturlig utvikling jeg har vært klar for lenge, i grunnen. Har du såret noen denne uken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2021 #68533 Del Skrevet 9. september 2021 Nei. Har du mellomnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 9. september 2021 #68534 Del Skrevet 9. september 2021 Nei men skulle gjerne hatt Har du spesielt etternavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 9. september 2021 #68535 Del Skrevet 9. september 2021 Helt ordinært Er du gift/samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2021 #68536 Del Skrevet 9. september 2021 Samboer Har du planlagt et bryllup, eller hatt en rolle som du kan si litt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #68537 Del Skrevet 10. september 2021 Nei dessverre, men jeg håper jeg en gang får være forlover Tenker du det er greit å bruke mye penger på feks bryllup og dåp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 10. september 2021 #68538 Del Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (34 minutter siden): Nei dessverre, men jeg håper jeg en gang får være forlover Tenker du det er greit å bruke mye penger på feks bryllup og dåp? For meg er en dåp uansett ikke et tema. Jeg er litt skeptisk til å bruke enorme summer på et bryllup, men samtidig så er det jo noe man skal feire med to familier som blir til en. Så det blir vel sånn at jeg hadde brukt en del der. Har du noen gang blitt bitt av en flått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #68539 Del Skrevet 10. september 2021 Ja mange ganger Kunne du tilgitt utroskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. september 2021 #68540 Del Skrevet 10. september 2021 Jeg tror jeg kunne det innen for visse grenser, men det vet jeg ikke før jeg står i det. Jeg har egentlig tenkt at jeg kunne forstått om det skjedde, sånn ting er..Men som sagt jeg bare tror det, men kan godt være jeg snur helt. Har du navn på bilen din, i såfall hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå