Daryl Dixon Skrevet 7. september 2021 #68501 Del Skrevet 7. september 2021 Forrige uke, forde jeg ble fortvilet over en beskjed. Hvor ofte gråter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 7. september 2021 #68502 Del Skrevet 7. september 2021 Ikke ofte, burde sikkert vært oftere, men jeg får ikke til å gråte. Kler du deg alltid ordentlig n6pr du skal ut blant folk? (Voksenbukser, ikke joggebukse osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. september 2021 #68503 Del Skrevet 7. september 2021 Eier ikke joggebukse, går alltid greit kledd. Hva liker du best av menn i dress eller menn i bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 8. september 2021 #68504 Del Skrevet 8. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Eier ikke joggebukse, går alltid greit kledd. Hva liker du best av menn i dress eller menn i bunad? Kommer an på bunaden.. Bruker du bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 8. september 2021 #68505 Del Skrevet 8. september 2021 Har ikke men ønsker meg en. Men ender nok aldri opp med en pga prisen Synes du bunad er for dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eignarf Skrevet 8. september 2021 #68506 Del Skrevet 8. september 2021 Rosendahl skrev (1 minutt siden): Har ikke men ønsker meg en. Men ender nok aldri opp med en pga prisen Synes du bunad er for dyrt? Ja. Men glad for jeg har en. Plana er å beholde den livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eignarf Skrevet 8. september 2021 #68507 Del Skrevet 8. september 2021 Oi, glemte å stille et spørsmål Donerer du penger til veldedighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #68508 Del Skrevet 8. september 2021 Det hender, men kanskje for sjeldent. Er du egentlig fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 8. september 2021 #68509 Del Skrevet 8. september 2021 ja er ganske fornøyd med livet som det er, selvom det mangler noe,men det fikser seg nok er sex viktig for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #68510 Del Skrevet 8. september 2021 Ja, det er det. I et forhold trenger jeg både sex og det å elske. Det rå og det myke, du kan si jeg vil ha alt. Det er uaktuelt for meg å være i et forhold hvor jeg og partner ikke kan snakke om fantasier og prøve utforske sammen, uten at det betyr at man skal gjøre alt. Forhold er kompromisser, og da må det også gjelde sexlivet. Tror du ikke det er sånn for de fleste egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #68511 Del Skrevet 8. september 2021 Jo.. For de fleste. Hvilken kopp drikker du kaffe fra i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 8. september 2021 #68512 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg drikker ikke kaffe, så ikke fra noen kopp i det hele tatt. Hvilken farge har du i stua, og hvorfor valgte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #68513 Del Skrevet 8. september 2021 Blått, det er forde jeg elsker alt det blåe... Likte fargen og den stemningen det ble. Hva slags sengetøy liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 8. september 2021 #68514 Del Skrevet 8. september 2021 Daryl Dixon skrev (59 minutter siden): Blått, det er forde jeg elsker alt det blåe... Likte fargen og den stemningen det ble. Hva slags sengetøy liker du? Så gøy! Jeg vil også ha farge i stua mi Jeg liker krepp om sommeren og flanell om vinteren 🙈 Liker du å lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 8. september 2021 #68515 Del Skrevet 8. september 2021 Kjempegodt. Leser du ukeblad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. september 2021 #68516 Del Skrevet 8. september 2021 Svært sjeldent Hvor var ditt barndoms paradis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #68517 Del Skrevet 8. september 2021 Hos min tante på landet Går du langt for å få viljen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #68518 Del Skrevet 8. september 2021 Ja og nei. Jeg går langt for å oppnå det jeg ønsker, men jeg går ikke over lik. Så lenge det jeg ønsker ikke skader noen eller sårer noen så er jeg temmelig målrettet. Har du måtte velge mellom ønsker og venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 8. september 2021 #68519 Del Skrevet 8. september 2021 Venner Rikdom og ensomhet eller fattig og mange venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. september 2021 #68520 Del Skrevet 8. september 2021 Fattig og mange venner Hadde du ansatt hushjelp om det var gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå