AliceNextDoor Skrevet 30. august 2021 #68401 Del Skrevet 30. august 2021 Du gjorde det nettopp Hva slags musikk liker du, og hva kan du ikke utstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 31. august 2021 #68402 Del Skrevet 31. august 2021 strapaziert skrev (8 timer siden): Du gjorde det nettopp Hva slags musikk liker du, og hva kan du ikke utstå? *glemte å stille spørsmål sist, skal skjerpe meg* Jeg liker egentlig litt av alt, men hører minst på opera og heavy metal, selv om det hender det også. Hva er minsteteperatur for at du bader i sjøen? Altså, hvor varmt må det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 31. august 2021 #68403 Del Skrevet 31. august 2021 jeg bader så utrolig sjelden i norge, vil helst ha 25+ før jeg bader. Hva er den beste årstiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 31. august 2021 #68404 Del Skrevet 31. august 2021 Sommeren uten tvil. Men litt glad i våren også.. Da jeg ser snøen smelter og naturen våkner til liv Hvilken fobi har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 31. august 2021 #68405 Del Skrevet 31. august 2021 Jeg hater inderlig å fly. Har du sendt nakenbilder til noen via mobil? Og angret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 31. august 2021 #68406 Del Skrevet 31. august 2021 strapaziert skrev (10 minutter siden): Jeg hater inderlig å fly. Har du sendt nakenbilder til noen via mobil? Og angret? Det har jeg aldri gjort. Så det er hvertfall en ting jeg har sluppet å angre på. Har du sendt nakenbilder via noe annet enn mobil? Isåfall hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. september 2021 #68407 Del Skrevet 1. september 2021 Nei Har du fått mange nakenbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. september 2021 #68408 Del Skrevet 1. september 2021 Får ikke slikt jeg. Men nå over til noe helt annet.....er det fortsatt sommer temperaturer der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 1. september 2021 #68409 Del Skrevet 1. september 2021 Ja var 24 på mandag, 23 i går og 22 idag nyter den siste dagene med sommer,synes høsten er fantastisk også ❤️ Ville du bodd i Usa hvis du kunne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 1. september 2021 #68410 Del Skrevet 1. september 2021 cas12 skrev (2 timer siden): Ja var 24 på mandag, 23 i går og 22 idag nyter den siste dagene med sommer,synes høsten er fantastisk også ❤️ Ville du bodd i Usa hvis du kunne? Nei, jeg har heller ikke et kjempebehov for å dra dit generelt. Med unntak av Disneyland, star wars parken og the wizarding world of Harry Potter 🤩 Hvilket land ville du bodd i, som ikke er Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. september 2021 #68411 Del Skrevet 1. september 2021 Danmark. Hvilken by i Norge som du ikke bor i eller har bodd i, kunne du tenke deg å bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. september 2021 #68412 Del Skrevet 1. september 2021 Trondheim eller Kristiansand Har du sett stjerneskudd og ønsket deg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #68413 Del Skrevet 1. september 2021 Ja 🥰 Tror du på å manifeste drømmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 1. september 2021 #68414 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (3 timer siden): Ja 🥰 Tror du på å manifeste drømmer? Nei egentlig ikke. Liker du Halloween? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. september 2021 #68415 Del Skrevet 1. september 2021 cas12 skrev (Akkurat nå): Nei egentlig ikke. Liker du Halloween? Elsker det! tar av med pynt 😂 gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 1. september 2021 #68416 Del Skrevet 1. september 2021 Lykke Li skrev (9 timer siden): Nei, jeg har heller ikke et kjempebehov for å dra dit generelt. Med unntak av Disneyland, star wars parken og the wizarding world of Harry Potter 🤩 Hvilket land ville du bodd i, som ikke er Norge? SÅ kult harry potter er konge Jeg ville bodd i Australia Har du vert i Australia zoo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. september 2021 #68417 Del Skrevet 1. september 2021 Strange Doll skrev (57 minutter siden): Elsker det! tar av med pynt 😂 gjør du? Halloween er kjempekult, og jeg elsker når barna i nabolaget lever seg så veldig inn i det. cas12 skrev (57 minutter siden): Har du vert i Australia zoo? Jeg har aldri vært utenfor Europa med et par unntak. Har du noen gang vært ulykkelig forelsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 2. september 2021 #68418 Del Skrevet 2. september 2021 Mange ganger Har du noen gang blitt "reddet" på en mislykket date? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 2. september 2021 #68419 Del Skrevet 2. september 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): Mange ganger Har du noen gang blitt "reddet" på en mislykket date? 🙈 Det har jeg! 🙈 Hva er det du har angret mest på i livet hittill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #68420 Del Skrevet 2. september 2021 at jeg ikke fullførte utdannelsen min. pizzabakeren eller peppes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå