Gjest Rosendahl Skrevet 29. august 2021 #68381 Del Skrevet 29. august 2021 Har aldri testet Kan du hoppe tau som andre svinger? Sånn man gjorde på barneskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 29. august 2021 #68382 Del Skrevet 29. august 2021 Ja, tror det, kunne ihvertfall Likte du å hoppe strikk som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. august 2021 #68383 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg gjorde det ofte, likte det veldig godt. Merker du at vi ikke ofte følger reglene i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 29. august 2021 #68384 Del Skrevet 29. august 2021 strapaziert skrev (1 time siden): Jeg gjorde det ofte, likte det veldig godt. Merker du at vi ikke ofte følger reglene i denne tråden? Tenker ikke over det lenger, men ser nå at du har rett. Liker du jobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. august 2021 #68385 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg elsker jobben min, jeg er utrolig stolt av den og jeg er stolt av meg selv for å ha fullført utdannelsen. Jeg er også utrolig glad for de positive tilbakemeldingene jeg får på jobb, og jeg er også veldig glad for de negative. Det er tross at de som er med på å gjøre meg bedre. Men jeg ER ikke jobben min, for å oppnå det jeg vil være og ha i mitt private liv så er jobben min ikke slik at jeg ikke kan finne på å gjøre noe annet. Jeg er også veldig glad for å ha en yrkesbakgrunn som gjør at jeg strengt tatt kan flytte hvor som helst og få jobb. Det er en gedigen hverdagsluksus som var verd alt arbeidet for å komme dit. Hater du noen personer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 29. august 2021 #68386 Del Skrevet 29. august 2021 strapaziert skrev (1 minutt siden): Jeg elsker jobben min, jeg er utrolig stolt av den og jeg er stolt av meg selv for å ha fullført utdannelsen. Jeg er også utrolig glad for de positive tilbakemeldingene jeg får på jobb, og jeg er også veldig glad for de negative. Det er tross at de som er med på å gjøre meg bedre. Men jeg ER ikke jobben min, for å oppnå det jeg vil være og ha i mitt private liv så er jobben min ikke slik at jeg ikke kan finne på å gjøre noe annet. Jeg er også veldig glad for å ha en yrkesbakgrunn som gjør at jeg strengt tatt kan flytte hvor som helst og få jobb. Det er en gedigen hverdagsluksus som var verd alt arbeidet for å komme dit. Hater du noen personer? Hater er et veldig sterkt ord og jeg liker å tenke at jeg ikke hater noen. Men om jeg blir skikkelig såret og da spesielt om jeg i tillegg blir sint kan jeg føle på utrolig sterke følelser som kan minne veldig om hat. Er et stort følelses menneske og kan innimellom boble over av følelse både den ene og andre veien. Da får jeg til tider litt tunnelsyn og fokuserer alt for sterk på det der og da. Har du hemmeligheter for den personen du elsker mest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. august 2021 #68387 Del Skrevet 29. august 2021 Nei, det har jeg ikke. Har du løyet til din partner om alvorlige ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 29. august 2021 #68388 Del Skrevet 29. august 2021 Nei, kunne ikke falt meg inn. Ville du blitt vegetarianer om du fikk en årslønn for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 29. august 2021 #68389 Del Skrevet 29. august 2021 Nei aldri ville du vært med på farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 29. august 2021 #68390 Del Skrevet 29. august 2021 Nei, liker ikke å stikke meg fram😅 Ser du ned på overvektige mennesker som spiser usunt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. august 2021 #68391 Del Skrevet 29. august 2021 Nei. er du usunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2021 #68392 Del Skrevet 29. august 2021 Vil ikke si det, har et balansert kosthold. Hva pleier du å gjøre når du kjenner deg litt trøtt og lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. august 2021 #68393 Del Skrevet 29. august 2021 Finne meg en red bull og 10 min pause du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. august 2021 #68394 Del Skrevet 29. august 2021 Spiller musikk. Går en tur. Og, fra denne uken, ser om det er tid for å trene. Hva er den beste luksusen du unner deg i hverdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 30. august 2021 #68395 Del Skrevet 30. august 2021 Litt for mye cola... Skal skjerpe meg.. Snart.. 😇 Hva er ditt favoritt godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 30. august 2021 #68396 Del Skrevet 30. august 2021 Sjokolade med nøtter Hva er din nei mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 30. august 2021 #68397 Del Skrevet 30. august 2021 Jeg vil absolutt ikke ha lutefisk, rakfisk og enkelte fiskesorter som uer. Norsk sauekjøtt er grusomt. Ikke så veldig glad i kål. Kan godt slippe sushi også, og tunfisk får jeg heller ikke til. Hvis du er i selskap og blir servert noe du egentlig ikke liker særlig godt, spiser du i det hele tatt da av høfflighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 30. august 2021 #68398 Del Skrevet 30. august 2021 ja det gjør jeg når ble du sist såret ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 30. august 2021 #68399 Del Skrevet 30. august 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): ja det gjør jeg når ble du sist såret ? Jeg er litt usikker. Blir jo litt såra når mannen sier noe dumt for eksempel, men tror sist jeg ble skikkelig såra var da jeg var gravid og min bestevenn igjennom 15 år ikke ville ha med meg i utdrikningslaget sitt likevel, fordi jeg ikke kunne bli drita...(det ble ikke de heller den kvelden). Det lå også bak at det var "straff" for at jeg ikke orket å være "gravidvenn" med ei jeg så vidt kjente, som var en del av gjengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 30. august 2021 #68400 Del Skrevet 30. august 2021 Lykke Li skrev (1 time siden): Jeg er litt usikker. Blir jo litt såra når mannen sier noe dumt for eksempel, men tror sist jeg ble skikkelig såra var da jeg var gravid og min bestevenn igjennom 15 år ikke ville ha med meg i utdrikningslaget sitt likevel, fordi jeg ikke kunne bli drita...(det ble ikke de heller den kvelden). Det lå også bak at det var "straff" for at jeg ikke orket å være "gravidvenn" med ei jeg så vidt kjente, som var en del av gjengen... Damer kan være grusomme god klem til deg for den ufortjente opplevelsen. Til noe hyggeligere. Skal nestemann stille neste spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå