Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2018 #59161 Del Skrevet 3. juni 2018 Har ikke hatt behov for å gå til bensinstasjonen. Har alt jeg trenger. Hvor mange is har du spist i løpet av helgen så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. juni 2018 #59162 Del Skrevet 3. juni 2018 Null Hvem er din favorittsvenske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. juni 2018 #59163 Del Skrevet 3. juni 2018 Pippi, så klart. Hvem er din favoritt danske ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 3. juni 2018 #59164 Del Skrevet 3. juni 2018 Lars Ulrich. Hvilken bok leser du om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2018 #59165 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg er stadig på tyskerungen av Camilla Lackberg... har ikke åpnet den på ca 2 uker, så egentlig så leser jeg ikke noe bok da.. Hva slags type hage liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2018 #59166 Del Skrevet 3. juni 2018 En som ikke er striglet, litt vill og romantisk med rare overraskelser innimellom Hva med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2018 #59167 Del Skrevet 3. juni 2018 Liker en frodig hage! Gjerne med litt asiainspirasjon.. Liker du kamillete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2018 #59168 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg tror ikke jeg har smakt det. Drikker du ofte te? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2018 #59169 Del Skrevet 3. juni 2018 Av og til. Kamille er bra på kveld, virker beroligende, hjelper litt på angst og hjertebank. Er du fasinert av vampyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2018 #59170 Del Skrevet 3. juni 2018 Ja? Høres ut som noe jeg bør prøve også Vampyrer fascinerer meg ikke noe særlig. Er du bra på å huske venner og familie bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2018 #59171 Del Skrevet 3. juni 2018 Stortsett så. Har hendt at jeg har glemt da.. Kjenner du igjen ansikter fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2018 #59172 Del Skrevet 3. juni 2018 Det gjør jeg, men av og til klarer jeg ikke plassere det med en gang, og det blir jeg sprø av! Har ødelagt mang en film/serie fordi jeg har scannet hjernen for hvor jeg har sett det ansiktet før Hvilket tema kan du mye om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2018 #59173 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg kan en del om kroppen, siden jeg har studert medisin og vært aktiv kroppsbygger. Men er ingen ekspert. Hva kan du mye om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2018 #59174 Del Skrevet 3. juni 2018 Hmm tror ikke jeg kan skikkelig mye om ett enkelt emne men, planter er nok sikkert det jeg kan mest om vil jeg tro. Har du en favorittfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 4. juni 2018 #59175 Del Skrevet 4. juni 2018 Blå. Hvorfor er himmelen blå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2018 #59176 Del Skrevet 4. juni 2018 Der fikk jeg sannelig noe å tenke på. Jeg vet ikke helt, men det hadde blitt noe helt annet om den var grønn, eller...brun. Vet du hvorfor himmelen er blå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 4. juni 2018 #59177 Del Skrevet 4. juni 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Der fikk jeg sannelig noe å tenke på. Jeg vet ikke helt, men det hadde blitt noe helt annet om den var grønn, eller...brun. Vet du hvorfor himmelen er blå? Himmelen har alle spektere av fargene, men vi ser oftest kortbølge fargene som blå. Det er kortversjonen. (forøvrig aldri funnet en god nok kortversjon, den må jeg jobbe med.) Er du glad i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFru Skrevet 4. juni 2018 #59178 Del Skrevet 4. juni 2018 Nei, det er jeg ikke. Hva er det teiteste du har gjort på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 4. juni 2018 #59179 Del Skrevet 4. juni 2018 (endret) Jeg er en kløne. Noe av det teiteste var vel, første dagen på cafè. Jeg skulle servere en person en tallerken, et glass og en flaske cola. Men jeg klarte å velte flasken over tallerkenen. Da måtte jeg bare beklage. Sjefen sa han ikke skulle betale, men han betalte og ga meg 500,- i tips. Jeg syns ikke det var fortjent. Men han var visst en stamkunde. Han var hyggelig. Er det vind, og kjøligere hos deg i dag? Endret 4. juni 2018 av Whiskey hangover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 4. juni 2018 #59180 Del Skrevet 4. juni 2018 Her er det kuling, regn, og 3 grader i dag, og slik har det vært i snart to uker. Hvilke hobbyer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå