Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?

Explosive

Anbefalte innlegg

Kjempefint. Jeg elsker varme! Her jeg er er det vinter, så har ikke den heten som er hjemme. Så sliter mer med å takke kulda jeg.

Favoritt-te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker den ekte Rooibos teen ifra Sør Afrika av merket Freshpak.

Ellers så liker jeg godt blueberrymuffin og vanilla smakene til

Lipton som de selger her hjemme... :fnise:

Edit. Nix.

Hva gjør du denne søndagen?

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil videre drikker jeg kaffe og slapper av. Senere skal jeg ut i hagen og prøve å få gjort noe i varmen :daane:

Hva skal du i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ut å skyte, så skal vi grille etterpå og bade i varme kilder. Også leke litt med løver og gi melk i flaske til hyene.

Hvilken årstid foretrekker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Noen få ganger hvis jeg ser noe fint. Men da blir det som regel til noen andre og ikke til meg selv. ^^,

Favorittvilldyret ditt er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Den er vanskelig, men det må vel være noe innen kattefamilien. Løve og tiger kommer ganske høyt opp.

Føler du at stjernetegnet ditt stemmer med din personlighet? Hvis ikke, hvilket passer bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

I følge en eller annen side som snakker om zodiaken så finnes det to forskjellige varianter; sidereal og tropikal, og her i vesten brukes sistnevnte. I sistnevnte så er mitt stjernetegn Sagittarius, mens i det første er stjernetegnet mitt Scorpio, og det føler jeg egentlig passer best med min personlighet.

(Gås det litt dypere så er altså soltegnet mitt Sagittarius, månetegnet mitt Scorpio, og ascendanten min Libra. Vet for øvrig alle mine andre planeter og hus og. Satte meg inn i det da en eller annen fjott i Utdanningsforbundet i forbindelse med jobb en gang lurte på hvilket stjernetegn jeg hadde fordi det og det stjernetegnet ville ikke være forenelig med jobben. <_< Så da tenkte jeg det ville være greit å være litt forberedt hvis det skjer en gang til). Ellers i det kinesiske horoskopet er jeg en tiger. Passer bra det og. :)

Hva med deg? :)

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg har ikke peiling på stjernetegn, så aner ikke om det passer eller ikke passer. Er ikke så veldig astrologisk av meg!

Hva er din favorittsjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hershey's Cookies N' Cream (i likhet med en annen bruker her inne) ^_~

Spist is i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bra serie, nettop sett den nye sesongen av hemlock groove på netflix. Anbefales :) Ellers så kan jeg og sitte i timesvis med en bok. Det har jeg gjort i dag ute i sola :)

Har du blitt solbrent i år ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...