Gå til innhold

Er for at jeg er for kjukk for flysete!


Gjest victoria23

Anbefalte innlegg

Gjest victoria23

Skal altså til mallorca 1 juli,så jeg får ikke akkurat slanket meg så veldig mye

føre jeg drar nedover.. Og jeg er veldig engstelig for at rumpa mi er for brei

er ca 55 cm bred over rumpa,for hvor flaut hadde det vel ikke vært hvis man går å flye

å prøver å sette seg ned men får ikke plass???:S:S ...

*panikk*

så er det noen andre breirumpede her som pleier å fly???som kan roe meg ned å si at jeg kommer til å få plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke en stor dame (ihvertfall ikke over rumpa), så det kan du nok ta helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Får du plass i et bilsete, eller buss for den saks skyld, får du nok helt sikkert plass i flysetet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er 60 over rumpa, og det var snaut med plass til meg hos norwegian - de har 40cm i gjennomsnitt på sine flyseter (noe smalere bakerst og ved nødutganger) (jeg har skrevet til dem og spurt).

Utenlandsfly vet jeg rett og slett ikke,jeg har aldri flydd utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, tror det er andre ting du burde være mer nervøs for enn at du får plass i flysete..

Om det faktisk er sånn at du virkelig tviler på om du får plass i en normalstørrelse stol, DA burde du faktisk begynne bli redd for hva du gjør med kroppen din.

Cut out the fatty food!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

Kjøp sete, og kjøp det innerste. Gå på do før du går ombord i flyet. Då er du ikkje i vegen, og slepp at folk skal klatre over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, tror det er andre ting du burde være mer nervøs for enn at du får plass i flysete..

Om det faktisk er sånn at du virkelig tviler på om du får plass i en normalstørrelse stol, DA burde du faktisk begynne bli redd for hva du gjør med kroppen din.

Cut out the fatty food!

hvorfor sier du at det er feit mat som har gjort meg sånn?trur du at du er synsk eller bare veldig dømmende?

:takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sete, og kjøp det innerste. Gå på do før du går ombord i flyet. Då er du ikkje i vegen, og slepp at folk skal klatre over deg.

:yvonne::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hvis folk ikke har noe saklig å komme med så kan dere like så gjerne

gi bengen i å svare :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...