Gå til innhold

flate brystvorter?


Gjest ms_kwang

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang

Hei jenter :)

altså jeg er skikkelig flau over en bitteliten ting :sjenert:

greia mi er at jeg har sånne innover vente brystvorter o.0

eller de er flate...men de stikker litt sånn innover x)

Jeg veit at jeg ikke burde være flau over det, siden vi alle er forskjellig :fnise:

men er så flaut å ta det opp med en eventuel partner, klart det er vel det siste han bryr seg om, men jeg er alltid sånn at

*tror du han merker det? har han vært sammen med noen med normale brystvorter? synes han at jeg er rar? osv*

tjihi, nå rødmer jeg :fnise:

men ja....mine stikker litt ut å sier "hei se på meg" når de blir berørt, om jeg blir opphisset, eller kaldt i været, kaldt vann osv..

men etter ei lita stund gjemmer de seg igjenn, er som de lever ett eget liv xD

noen som har det likedan? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil kalle det for normale brystvorter.

Så lenge de reagerer på opphisselse og kulde så er de vel som de skal.

Jeg hører flere som plages med at de stikker ut hele tiden, så de vises uansett hva de har på seg. Vi med "reaksjons-nippler" slipper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

men men men, de stikker innover, ser jeg ned på de, er det som ett lite hull xD som stikker ut som små knopper ved berørelse/opphisselse/varme/kulde xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men men men, de stikker innover, ser jeg ned på de, er det som ett lite hull xD som stikker ut som små knopper ved berørelse/opphisselse/varme/kulde xP

... og din partner vil sikkert synes at det er det søteste og mest sexy han noen gang har sett :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine er omtrent slik som dine. De er nesten helt flate når jeg ikke fryser eller er kåt, men så spretter de ut med engang jeg blir opphisset eller fryser litt.

Jeg synes det er kjempemorsomt, og tidligere kjærester har synes at de var kjempesøte! Så ikke tenk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en brystvorte som lever sitt eget liv :P den er også for det meste innovervendt, men kommer frem når jeg blir opphisset, tar på dem eller er kaldt som du sier.. det er ikke noe å tenke på, tenkte mye på det før jeg å. men ingen av mine partnere har brydd seg om d. så ikke noe å få dårlig selvtillit over. Ingen av gutta som bryr seg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en brystvorte som lever sitt eget liv :P den er også for det meste innovervendt, men kommer frem når jeg blir opphisset, tar på dem eller er kaldt som du sier.. det er ikke noe å tenke på, tenkte mye på det før jeg å. men ingen av mine partnere har brydd seg om d. så ikke noe å få dårlig selvtillit over. Ingen av gutta som bryr seg om det :)

Hehe det er en av mine som er verre enn den andre. Typen min bruker å si at den er litt mer kresen og krever mer enn den andre :P

"Den må lures ut, den"

"Nei, se nå ble den sjalu"

Vi morer oss litt med den vi da :)

Det er bare den som går innover hos meg, den andre er bare flat.

Så til TS: Det er ingen som ser på dette som unormalt eller rart, og de fleste menn blir bare superglad for å få pupp, og tenker ikke mye over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest shirleys-secret

Jeg så faktisk en dokumentar om dette for en liten stund siden. Handlet om britiske eller amerikanske ungdommer og diverse problemer. Ei jente der hadde også brystvorter som var flate, eller gikk innover på en måte.

Der fikk hun beskjed om å prøve en slags pumpe som skulle hjelpe brystvortene med å komme ut. Men det må jo være forferdelig kjedelig å måtte gjøre det så ofte da.. Ellers fikk hun tilbud om en operasjon som kunne hjelpe. Det dumme med en slik operasjon er at det er en viss mulighet for at man ikke kan amme dersom man får barn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater?

På måten du skriver virker det ikke som du er så gammel at kroppen er helt ferdig utviklet. Helt normalt er det uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

På måten du skriver virker det ikke som du er så gammel at kroppen er helt ferdig utviklet. Helt normalt er det uansett :klemmer:

tehe ^.^

takk ;)

kom faktisk i puberteten som 9 åring, er 22 nå :)

Mine pupper "sluttet" å vokse da jeg var 14...om de nå vokser enda, det veit jeg ikke, kanskje en dag når jeg begynner å produsere melk x]

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er også relativt flate når det ikke skjer noe spesielt, for å si det på den måten. :P Flere av venninnene mine også, helt normalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...