Gå til innhold

Bittersmå røde prikker. Hva kan det være ?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er litt nyskjerrig på hva dette engentlig er.

Er i midten av 40 årene.

De siste 10årene har dukket opp fler og fler av disse bittersmå røde prikkene.

De kommer over alt på kroppen. Noen kan bli litt større og noen ligner mer på en liten blemme med blod i.

Av og til klør det der det dukker opp nye prikker.

Det som kjennertegner alle disse prikkene er at di ikke går bort om jeg setter et glass over og trykker ned.

Siden jeg har hatt disse så lenge så regner jeg ikke med det er noe å bekymre seg for.

Men hadde vert greit å finne en måte å fjerne de på og ikke få flere. Ser jo ikke så pent ut akkurat. :sjenert:

Er det noen andre her som har lignende prikker og fått noen forklaring på hva detter er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

allergi? reaksjon på vaskemiddel ? Mat reaksjon?

Kan kanskje vere så enkelt.

Prøvde et annet vaskemiddel da jeg var helt nyeteablert. Et billigmerke jeg ikke husker navnet på.

Da fikk jeg utslett over hele kroppen etterpå. Men det gikk jo bort etter at jeg byttet merke og vasket igjennom alt tøyet på nytt igjen.

Men synes det er litt merkelig at jeg bare får flere og flere, mens det ikke virker som noen forsvinner.

ikke det at jeg har noe oversikt over disse prikkene, men er bare en følelse jeg har.

Allergier er vel ikke så stabil og konstant, men er noe som kommer og går ut fra hva en blir utsatt for (vaskemiddel ol) eller spist ! Eller er det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allergier er vel ikke så stabil og konstant, men er noe som kommer og går ut fra hva en blir utsatt for (vaskemiddel ol) eller spist ! Eller er det ikke ?

Allergi kan være veldig konstant dersom man hele tiden blir utsatt for allergener man ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...