Gå til innhold

dårlig lukt fra underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget av veldig dårlig lukt fra underlivet selv om jeg selvsagt vasker meg hver dag.

Jeg har hele tiden hvit utflod/slim i trusen å det er dette som lukter syrlig.

Kan ikke dette komme av at jeg kanskje har noe kjønnsykdom?

Har ikke gått til lege med dette for vil ikke ta dette opp med han.

Men tenkte at visst dette kommer av at jeg kjønnsykdom så kan jeg vel gå direkte til poliklinikk på sykehuset istedenfor å gå til fastlegen?

Å vet dere om jeg kan få behandling mot dette når jeg er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde tatt meg en tur til helsesøster heller :) de kan gi litt klarere råd om du kan få behandlig mot kjønnssykdom dom du har det når du er gravid også. det er vanskelig å svare på slik som dette over internett. s¨jeg tror det er lurest om du tar deg en tur på helsestajonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bakteriell vaginose - dette finner en gynekolog ut ved å måle PH, og hvis det er tilfelle får du medisiner du bruker i en periode. Det er veldig vanlig og helt ufarlig.

Uansett er det best om du sjekker det hos legen. Ta en tur innom en gynekologklinikk eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nøyaktig samme symptomer som deg. Brukte en gel som jeg kjøpte på apoteket, reseptfri. Multi-gyn tror jeg den heter, funker som en kule! Skal visst hjelpe mot det meste av ubehageligheter, ph-ubalanse, bakteriell vaginose, sopp osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...