Gjest Anniken Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Hadde et langt øyehår inne i øret i ca 2 år. Legen jeg hadde dengang så håret, men mente det ville komme ut av seg selv. Legen ga meg heller så ofte og mye øresalva og dråper at jeg fikk motreaksjon på medisinen (mer kløe, intens svie og irritasjon) Etter 2 år byttet jeg lege. Denne legen spylte ut håret. Viste seg å være et øyehår på ca 1 1/2 cm. Det er snart 1 år siden nå, men plagene i øret har ikke gitt seg, men er heller blidt værre. Smertene fra øret spredte i halve ansiktet, hals og brystkasse. (Noe kan selvfølgelig være muskulært vil jeg tro) Har tatt prøver på munnsopp og infeksjon (bommulspinne i halsen) ingen utslag. ØNH har sett i øret utallige ganger. Mener jeg har litt eksem, men nå får bare mer kløe/svie av de dråper/salve h*n har foreslått. Lege og ØNH har også tittet en kjap tur bak i halsen, men sier de ikke ser noe galt. Nå virker det som legen har gitt opp. Mener jeg er blidt undersøkt godt og grundig. Men jeg har heller blidt værre en bedre med årene. Smertene er så sterke at det hemmer meg til daglig. Er det noen andre prøver /undersøkelser jeg burde fåreslå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Kanskje du kan spørre om å få tatt en mri? Det fikk jeg da ønh-legen ikke klarte å finne årsaken til hørselstapet mitt ved å bare kikke litt på egenhånd. Da får de jo sett på hele hodet, og er ikke begrenset av det lille de kan se ved det blotte øye. Jeg vet ikke hva terskelen er for å få en slik undersøkelse da, jeg har et ekstremt hørselstap (legens ord), så det kan jo være derfor jeg fikk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå