Gå til innhold

Alltid dritings...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, jenter som drikker brennvinn og blir helt ville, mener at det er brennvinet som gjorde de ville, og ikke deres egen personlighet.

Velvel. Vil man overbevise seg om at en selv på fylla ikke er en selv, men en helt annen, så er det lov det også, - men at man kommer nærmere seg selv, - nei det tror jeg ikke noe på.

Ulempen med alkohol er at man gjør det man har aller mest lyst til, og det er det ikke alle kvinner som vil vedkjenne seg selv.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ara, og man må ihvertfall ikke spørre seg selv hvorfor man drikker eller hvorfor man har lyst til å gjøre alle de handlinger på fylla man gjør?

Dere som gjør masse handlinger på fylla dere ikke vil vedkjenne dere selv, gjør dere andre ting også? Som for eksempel kjøre bil eller skrive under lånekontrakter når der er "brisne"? Kanskje dere møblerer huset deres eller gjør en del masse andre ting og hendelser fordi dere er så "kreative".....?

Eller vent! Jeg har det! Når dere drikker alkohol så finner dere det regningssvarende å ligge med menn dere ikke kjenner, men dere finner det ikke regningssvarende og for eksempel betale gammel gjeld når dere er brisne? Har jeg rett? Dere velger altså hva slags lyst dere skal få på dere? Velge om dere skal bli kåte eller ærlige? Forutsigbare eller impulsive?

Alle velger jo selv åssen form man skal ha på fylla, og man velger jo den formen som passer en selv best...

• Liker 1
Skrevet

ara, og man må ihvertfall ikke spørre seg selv hvorfor man drikker eller hvorfor man har lyst til å gjøre alle de handlinger på fylla man gjør?

Dere som gjør masse handlinger på fylla dere ikke vil vedkjenne dere selv, gjør dere andre ting også? Som for eksempel kjøre bil eller skrive under lånekontrakter når der er "brisne"? Kanskje dere møblerer huset deres eller gjør en del masse andre ting og hendelser fordi dere er så "kreative".....?

Eller vent! Jeg har det! Når dere drikker alkohol så finner dere det regningssvarende å ligge med menn dere ikke kjenner, men dere finner det ikke regningssvarende og for eksempel betale gammel gjeld når dere er brisne? Har jeg rett? Dere velger altså hva slags lyst dere skal få på dere? Velge om dere skal bli kåte eller ærlige? Forutsigbare eller impulsive?

Alle velger jo selv åssen form man skal ha på fylla, og man velger jo den formen som passer en selv best...

[/quo

Dette var da vel usaklig?

AnonymBruker
Skrevet

Drikk øl i stedet for ren sprit.

Da begrenser inntaket seg betydelig på egenhånd, og når man velger å stoppe stiger ikke rusen i timesvis.

Skrevet

Drikk øl i stedet for ren sprit.

Da begrenser inntaket seg betydelig på egenhånd, og når man velger å stoppe stiger ikke rusen i timesvis.

Enkelt og greit :)

Skrevet

Jeg vil bare påstå at dess fullere man drikker seg desto mer blir man seg selv, og ikke mindre. Man blir rett og slett den personen man ønsker å utgi seg for.

Årsaken til at jeg er litt skarpt mot damer som gjerne har ligget med karer under rus, er at de påstår og fremstiller det som om det er alkoholrusen som er drivkraften og ikke en selv og sine egne holdninger og sine egne handlinger.

Tenk så mye lettere verden hadde vært om mennesker faktisk tok sine egne holdninger på alkoholrus under alvor, og kjente litt selv på egne følelser om hvorfor og man gjør de handlinger man gjerne gjør?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare påstå at dess fullere man drikker seg desto mer blir man seg selv, og ikke mindre. Man blir rett og slett den personen man ønsker å utgi seg for.

Dette stemmer IKKE for min del i allefall.

• Liker 1
Skrevet

Dette stemmer IKKE for min del i allefall.

Ikke her heller..

Gjest HunterLady
Skrevet

Hehe, jenter som drikker brennvinn og blir helt ville, mener at det er brennvinet som gjorde de ville, og ikke deres egen personlighet.

Velvel. Vil man overbevise seg om at en selv på fylla ikke er en selv, men en helt annen, så er det lov det også, - men at man kommer nærmere seg selv, - nei det tror jeg ikke noe på.

Ulempen med alkohol er at man gjør det man har aller mest lyst til, og det er det ikke alle kvinner som vil vedkjenne seg selv.

Hvordan vet du dette, Waco? Og er denne hypotesen din kun forbeholdt oss kvinner?

Du tar så feil, så feil. Tro meg, dette vet jeg bedre enn deg, siden jeg var/er en slik som blir et monster når jeg bikker en grense innen alkoholverden. Jeg har blant annet gjort ting jeg ALDRI har tenkt tanken på engang når jeg er edru og som er så langt unna min personlighet som det går an.

Kan innrømme at enkelte personlighetstrekk blir mer klare i fylla, men noen trekk er trekk jeg ikke er, ikke var og aldri har lyst til å bli.

AnonymBruker
Skrevet

Du tar så feil, så feil. Tro meg, dette vet jeg bedre enn deg, siden jeg var/er en slik som blir et monster når jeg bikker en grense innen alkoholverden. Jeg har blant annet gjort ting jeg ALDRI har tenkt tanken på engang når jeg er edru og som er så langt unna min personlighet som det går an.

Kan innrømme at enkelte personlighetstrekk blir mer klare i fylla, men noen trekk er trekk jeg ikke er, ikke var og aldri har lyst til å bli.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Er mange som ikke klarer og skjønne hvordan de har gjort forskjellige ting i fylla, så det er nokk ikke sånn det er, waco.

Jeg har gjort mye syke ting i fylla jeg aldri trodde jeg hadde turt hverken edru eller full.

Skrevet

Ergo så benekter dere på at under alkoholrus så følger dere ikke deres egen vilje?

Jeg tror dere mister heminger og gjør dere vil jeg!

Skrevet

Så det skjer altså en forvandling når dere drikker?

Altså at dere kjenner dere mest selv når dere er edru, og egentlig så vet dere ikke hvem dere er når dere er fulle?

Ja, mennesker som forandrer atferd når dem drikker er aldeles herlige!

Skrevet

Jeg har gjort mye syke ting i fylla jeg aldri trodde jeg hadde turt hverken edru eller full.

Allikevel så har du gjort det! Og allikevel så sitter du og forteller at dette kunne du aldri har gjort.... verken full eller edru..!

Og noen sa til meg at mennesker er troverdige! =)

• Liker 1
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)
På 18.6.2011 den 19.40, waco skrev:

Allikevel så har du gjort det! Og allikevel så sitter du og forteller at dette kunne du aldri har gjort.... verken full eller edru..!

Og noen sa til meg at mennesker er troverdige! 😃

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Og den forandringen, ligger den i flaska eller personligheten?

Skrevet

Hva er hensikten med drikkingen bortsett fra at man skal kunne gjøre handlinger man dagen etterpå kan si, - nei, - dette forstår jeg ingenting av. Når jeg gjør handlinger så vet jeg ikke hvorfor jeg gjør de handlingene.

Men! Om jeg hadde spurt dere mens dere drikker! Ja da kommer forklaringene, - ja da kommer forståelsen, ja da forteller man gladelig hvorfor man gjør de handlinger man akkurat gjør...

Kanskje hensikten med å drikke alkohol og gjøre handlinger man ikke vil vedkjenne seg selv dagen etter er rett og slett at man ikke vil kjenne seg selv så godt?

Man vet ikke hva som gjemmer seg i sitt eget sitt? Man har ikke noen forståelse for at alle handlinger en gjør er et resultat av en hel mengde tanker. Og årsaken til at man ikke kan forklare sin egen atferd og oppførsel er kanskje at man har glemt sine egne innerste tanker?

• Liker 1
Skrevet

Waco, det du skriver henger ikke på greip..

• Liker 1
Skrevet

ara, jeg bare lurer på hva motivet deres er for å drikke når resultatet er at dere gjør handlinger dere ikke klarer å årsaksforklare for dere selv?

Hva er hensiktet liksom? Er det noe dere reflekterer over eller er det bare "sånn som skjer"?

Om jeg for eksempel veldig ofte lå med kvinner jeg ikke kan vedkjenne meg, om jeg veldig ofte tok med meg mennesker med hjem jeg ikke ønsket skulle være der neste dag, at jeg veldig ofte ikke husket hva jeg gjorde foregående dag, - ja

- ja da ville jeg kanskej gått et par runder med meg selv og spurt speilbildet mitt, - hvorfor og hvilken hensikt har jeg med å gjøre alle disse handlingene, - kanskje jeg ikke kjenner meg selv godt nok?

Kanskje det er en fyr langt inne i meg som aldri får sluppet ut med mindre jeg er dritings?

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Spis godt før du begynner å drikke, da snakker vi skikkelig middag. Ta kun med deg én flaske vin, og gjør en avtale med de du drikker med at de ikke skal servere deg mer når flasken din er tom. Tenk at du skal nippe til vinglasset, ikke helle nedpå i beste fjortis-style - du skal ikke bli full, du skal bare kose deg med noen glass. Bruk god tid mellom hvert glass, og drikk vann ved siden av. Ta kun med deg begrenset med kontanter så du ikke faller for fristelsen å hamstre masse drinker på byen. Og sist men ikke minst, gå ut med mennesker som har et fornuftig forhold til alkohol og ikke er på fest kun for å bli drita. Det er veldig lett å drikke i samme "tempo" som de man sitter sammen med.

Lykke til ;)

• Liker 1
Skrevet

Og dette vil forhindre trådstarter i og våkne opp med en ny gutt? Det ligger jo en mannejakt i denne alkoholrusen.

Kanhende at problemet til trådstarter er at hun er kåt på gutter og bare bruker alkoholen som et virkemiddel for å oppnå målet sitt?

Og dagen etter, - siden hun ikke ønsker å fremstå som billig, og det at hun ikke vil avsløre at det er svært ensomt å drikke seg full uten bekreftelse, - så vil nok problemet gjenta seg i all fremtiden.

Menneskehetens brunst er det jo ingen som kan gjøre noe med.

Er man ikke lykkelig før man drikker vil man ihvertfall ikke bli det etter at man har drukket.

Trådstarter bør stille seg selv visse spørsmål, - hva er den egentlig hensiken til at jeg ligger med og våkner opp med gutter jeg ikke kan fordra? Hva er den egentlige grunnen til at jeg er så glad i rus at jeg finner en glede og nytelse og gjøre handlinger jeg etterpå vil gremmes av?

Kanskje det er et savn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...