Gjest gjest 0 Skrevet 26. april 2005 #21 Skrevet 26. april 2005 Min drømmeferie er vel kanskje den jeg planlegger nå.. bare litt lengre! Jeg har lyst til å reise jorden rundt! planen min er å bruke 6 mnd men jeg kunne godt brukt 1 år hvis jeg hadde hatt penger til det. Planen min er å dra til afrika, asia og søramerika. Men hadde jeg hatt råd hadde jeg tatt med noen måneder i australia og en skikkelig roadtrip i usa fra vest til øst! Da hadde jeg bodd på flotte hoteller og reist på første klasse fra sted til sted! Jeg hadde shoppet alt jeg hadde lyst på og bare kost meg! I stedet blir reisen min en backpacker tur på lavprisbudsjett. Men det er gøy det også! Bare så synd jeg ikke har tid eller råd til å få med meg hele verden :cry: Pam
sixx Skrevet 26. april 2005 #22 Skrevet 26. april 2005 Bare så synd jeg ikke har tid eller råd til å få med meg hele verden :cry: Det kan det vel hende du får....."hele verden" kan jo oppleves i etapper.
Gjest gjest 0 Skrevet 26. april 2005 #23 Skrevet 26. april 2005 Det kan det vel hende du får....."hele verden" kan jo oppleves i etapper. Ja det er klart! Men jeg har lyst til alt med en gang.. hehe er så utolmodig jeg skjønner du Pam
sixx Skrevet 26. april 2005 #24 Skrevet 26. april 2005 Ja det er klart! Men jeg har lyst til alt med en gang.. hehe er så utolmodig jeg skjønner du *Hvisker veldig lavt at det er lurest å ta det i etapper.....det skal fordøyes også*
Charmina Skrevet 27. april 2005 #25 Skrevet 27. april 2005 Mauritius det er drømmen Og om 2 mnd reiser vi ned der hele familien for å ha pappapermisjonen der sammen i 1 mnd Gjett om vi gleder oss
Smørblomsten Skrevet 27. april 2005 #26 Skrevet 27. april 2005 Jeg reiser ganske mye. Men drømmen måtte være å ha råd til en LUKSUS-ferie! At man èn gang i livet kunne leve som en dronning for en ukes tid. F.eks på Mauritius/Fiji e.l. SPA, luksushotell, tjenere, massasje, gourmetmat, dyyyre viner, limousin, nypressede fruktdrinker osv osv osv. DET hadde vært noe det! Men d tar jeg meg nok aldri råd til...
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #27 Skrevet 27. april 2005 Det er utrolig mange steder jeg vil reise til, men om jeg bare kan velge ett sted, vil det nok bli Egypt. :-)
Klips Skrevet 28. april 2005 #28 Skrevet 28. april 2005 Jeg har opplevd flere av drømmeferiene som er nevnt her, det er litt artig. For meg Min drømmeferie nå er USA, inkludert Hawaii! (med svipptur innom Canada, Mexico, litt tango i Argentina...). Ikke bare de store og kjente byene, men alle de små, artige stedene, der de har USA's beste ost, største hyssingnøste, mest kjente Eplehage, Begravelsesmuseum, Cowboykunstmuseum osv. De har MASSE sånne greier på bygda i USA. Hadde trengt mye mer enn en måned for dette, rekker vel knappest et par stater på en måned, hvis man ikke skal kjøre hele tiden. Jeg skal nok gjøre dette en gang, etappevis. Bare synd det er så langt å fly. I drømmen flyr jeg første klasse, selvsagt, og flyvertinnene sysselsetter barna mine når de blir grinete. Eller kanskje barna mine ikke blir grinete i drømmen
sixx Skrevet 28. april 2005 #29 Skrevet 28. april 2005 (med svipptur innom Canada' date=' Mexico, litt tango i Argentina...).[/quote'] :o Hvor land skal den svippturen være da? :o Jeg anbefaler flere måneder.
Gjest Sukkerert Skrevet 28. april 2005 #31 Skrevet 28. april 2005 Drømmer om og planlegger et halvt års studier i Hong Kong med turer til Thailand og Phillipinene til høsten.
sixx Skrevet 28. april 2005 #32 Skrevet 28. april 2005 Drømmer om og planlegger et halvt års studier i Hong Kong med turer til Thailand og Phillipinene til høsten. Jamenjamenjamen....du måååå reise til fastlandsKina også....før alt der blir som i Vesten.
Gjest Sukkerert Skrevet 28. april 2005 #33 Skrevet 28. april 2005 Jamenjamenjamen....du måååå reise til fastlandsKina også....før alt der blir som i Vesten. Ja, det er sant. Vil se muren. Ellers har jeg hørt at det er litt av et kultursjokk å komme til Beijing hvor folk ler seg skakke av hvite og det ikke går an å gjøre seg forstått på hverken kinesisk eller engelsk? Vært i Kina? Hvordan var det?
sixx Skrevet 29. april 2005 #34 Skrevet 29. april 2005 Vært i Kina? Hvordan var det? Ja, jeg har vært i Kina....veldig interessant land å reise i. Jeg skal gi deg en del mer info, men gjør det heller i den "HongKong-tråden" din. Jeg rekker ikke akkurat nå, men om noen dager. (Vil gi det et skikkelig svar...og da trenger jeg litt mer tid enn nå som jeg er innom bare i "10 sek").
apple Skrevet 29. april 2005 #35 Skrevet 29. april 2005 New Zealand! Vil vel helst bu der ei stund, og det kvalifiserer vel ikkje som ferie, men eg kan godt ta meg ein ferie (eller fleire) dit i tillegg... Eventuelt blir det aldri aktuelt å bu der, og det ville jo vera dumt å gå glipp av landet eg har drøymt om å oppleva bare fordi eg ikkje får bu der. Vil sjå begge dei store øyane, både byar og natur i både nord og sør. Naturen er variert, og etter det eg har høyrt/sett, vakker både i nord og sør. *Drøyme* 8)
Gjest Sukkerert Skrevet 29. april 2005 #36 Skrevet 29. april 2005 Jeg skal gi deg en del mer info, men gjør det heller i den "HongKong-tråden" din. Jeg rekker ikke akkurat nå, men om noen dager. (Vil gi det et skikkelig svar...og da trenger jeg litt mer tid enn nå som jeg er innom bare i "10 sek"). :-) :-) :-)
mari Skrevet 3. mai 2005 #37 Skrevet 3. mai 2005 har hatt drømme tur til Zimbabwe og Sør Afrika med safari, det er absolutt å anbefale! Rund tur i USA er også kjempe gøy! Siste ferien jeg var på var nok absolutt en høydare, tur til Mexico med absolutt 1 klasse. Masse aktiviteter og masse gøy! Drømme turen nå må bli å reise mer i Afrika og oppleve ting på den mer primitive måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå