Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ville du reist, og hva ville du gjort hvis du kunne reist hvor som helst?? Opplevd akkurat det du drømmer mest om?

Totalt uavhengig av virkeligheten med økonomi og fri og slikt...

Guidet tur i Øst-Sibir for å oppleve verdens flotteste dyr på nært hold, og i sitt virkelige rike! <- det er min drøm.

Jeg har maaaange alternativer til dette, men du har kun lov til å si én (1)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Streng du var med å bare velge èn - så da får jeg velge drømmen jeg har hatt i ti år nå, om å ta en "rundtur" (håper det teller som èn reise) i Sørøst-Asia; landene jeg vil innom er først og fremst Kina, Japan, Vietnam, Thailand, Malaysia, Singapore, Filippinene og Indonesia. Og da er det ikke snakk om en backpackertur jeg vil på, men en trille-koffert-tur som skal vare i maaaange måneder. Ikke rart at det fortsatt er en drøm :roll:.

Skrevet

ingen flere som har drømmeferier?

Gjest Anonymous
Skrevet

Den siste ferien min var faktisk en skikkelig drømmeferie:

Vi dro først til Sør-Afrika, var i Cape Town, kjørte med leiebil gjennom Garden Route, fløy til Zululand og kjørte en runde med leiebil der, bodde i en zululandsby og var på safari. Så fløy vi til Victoria Falls i Zimbabwe og dro derfra til safari i Botswana.

Etter denne fantastiske turen drømmer jeg om å reise tilbake til Afrika. Gjerne Kenya eller Tanzania. Safari er en opplevelse uten like.

Skrevet

Bare litt misunnelig på gjest over her da...... :roll:

Min drømmeferie nummer to.. :P

Skrevet

LITT misunnelig, jeg også! Har hatt Sør-Afrika som drøm LENGE nå! (Her skal jeg en gang dykke med hvithaier, i bur.) Men jeg lurer på om drømmereisen min har blitt sånn som turen til gjest nå, men med haidykking, da... :briller:

Skrevet

Veldig vanskelig m bare ett alternativ, så jeg svarer de stedene jeg vet jeg mest av alt vil prøve å få komme meg til i løpet av mitt liv:

MEXICO

EGYPT

FOTOSAFARI I AFRIKA

Greier ikke å bestemme hva jeg vil mest av de tre!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen. Det var jeg som skrev innlegget om Sør-Afrika og Botswana. Og jeg må bare få lov til å anbefale de reisemålene på det sterkeste, særlig Botswana. Det er et land som ikke så mange reiser til, men det er det ultimate safarilandet. Vi sov i telt og hørte elefanter blåse i snabelen og flodhester grynte utenfor. Fantastisk!

Jeg har blitt litt bitt av reisebasillen nå, skulle ønske jeg kunne begynne å planlegge en ny langtur med en gang. Men Afrika-ferien kostet såpass mye at det nok ikke går an... Men selv om turen kostet mye, var den verdt hver eneste krone.

Dra til Afrika hvis dere får sjansen!!!

Skrevet

Tre ukers bobilferie i Frankrike. Følge Tour de France etappe for etappe, helt fram til innspurten på Champs-Elysees.

Skrevet

Som flere andre er Safari i Afrika min drømmeferie, neste på listen er Brasil.

Har vært mye i Asia og kunne tenkt meg å se litt av andre verdensdeler.

Skrevet

Jeg drømmer om Maldivene!

Har hatt lyst til å dra dit siden jeg så et bilde derfra da jeg var 15 år.

Håper Supermannen og jeg kan dra dit på bryllupsreise til sommeren.

Skrevet

Thailand.

(Drømmen er å reise dit på bryllupsreise nete høst, men det tror vi desverre ikke at vi har penger til) :-?

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg hentet opp igjen denne tråden, fordi jeg synes den er koselig. Det er sunt å drømme! :)

Min drømmeferie er en kombinert Japan-Stillehavsøy-tur. Være i Japan en uke eller to og oppleve moderne storbyliv, japanske hager, templer. og generelt det beste Japan har å tilby. Og så ta fly til en Stillehavsøy (Bora Bora? Samoa?) og bare ta det med ro... med snorkling og bading døgnet rundt, paraplydrinker og romantikk.

:ekstra kul:

Skrevet

Min drømereise må være en roadtrip gjenom USA, kansje en tur til mexico og Hawaii samtidig

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg vil reise på tur i jungelen i Asia.

Skrevet

(Tatt bort pga. at jeg leste innlegget feil) :)

Gjest gjest1
Skrevet

Den store drømmen er bilferie i USA. Trenger nok minst en måned hvis jeg skal innom alle stedene jeg ønsker uten at det blir masete.

Håper virkelig at jeg kan få det til en gang!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den store drømmen har vært Thailand i mange år, og i år reiser vi dit - Hurra....

Neste ønskereisemål er Sør Afrika :sjarmor:

Gjest celine
Skrevet

Vandring i Himalaya og se på de mektige fjellene der... Fordelen ved å dra hit, er jo selvfølgelig at man har yak-okser og sherpaer til å bære alt det tunge :sjarmor::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...