Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Fant ut at det er på tide å spørre noen som kan mest om kvinner, som kan forklare meg hva som skjer her. Hvem er bedre å spørre enn nettopp kvinner? Tingen er den at jeg og eksdama mi hadde et forhold som var veldig sollid men var kortvarig. For ett år siden gjorde hun det slutt med meg. På forhånd hadde hun virket litt rar, så jeg så det egentlig komme. Men det kom likevel så plutselig. Jeg skulle reise til en annen by på skole, og hun til en annen, så hun ville ikke være i et forhold der og da (dårlig timing rett og slett). Jeg var uenig, men skjønnte at det var til det beste. Så alt i alt var det et fint breakup. Jeg har tenkt på denne dama i et år omtrent hver dag. Savnet henne så inderlig.. Spør meg selv hver dag om det faktisk er mulig å ha kjærlighetssorg i over 1 år(?!) for det har jeg hatt og har det enda. Jeg brøt vertfall kontakten helt. I går kontaktet hun meg og lurte på hvordan jeg hadde det.. Da har det ikke hvert noe kontakt mellom oss siden det ble slutt.. Vi snakket sammen med en god tone, og alt var egentlig greit. Ble ikke snakket NOE om forholdet eller om savn eller noe sann. Men tingen er, hva er det hun vil? hvorfor kontakte meg nå? Mange tanker i hodet mitt nå. Håper noen kan analysere dette litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er vanskelig å si, men jeg vil vel tro at hun savner deg. Men det kan være så enkelt at hun bare lurer på hvordan det går med deg også, det kommer helt ann på. Ringte hun eller sendte sms? Og hva ble konkret sagt/skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Hun kontaktet meg på MSN... Husker ikke helt hva konkret som ble sagt, var mest bare småprat. Var litt om hvordan eksamenene gikk og når/om jeg skulle til hjem på ferie(vi er fra samme sted). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Kan jo virke som hun har begynt å savne deg når hun kontakter deg først nå. En annen mulighet er at hun faktisk bare lurer på hvordan det går med deg og hvordan du har det uten at det ligger noe mer bak enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 Skal du hjem på ferie da? Og foreslo hun å møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, jeg skal det. Og hun foreslo å møtes, men ingenting konkret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvis hun foreslo at dere skulle møtes vil jeg tro hun savner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 18. juni 2011 #8 Del Skrevet 18. juni 2011 Hun savner deg og har deg i tankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 18. juni 2011 #9 Del Skrevet 18. juni 2011 Eller kanskje hun bare vil vite om det er risiko for drama, hvis dere skulle møtes tilfeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2011 #10 Del Skrevet 18. juni 2011 Tingen er den at hun burde ikke frykte risikoen for drama iom bruddet i og for seg var greit.. Og det har aldri vert noe tull mellom oss heller.. Jeg har savnet henne noe vanvittig, og ja, hatt kjærlighetssorg i over et år, og vet at det var best å kutte all kontakt. At hun nå snakker med meg tenner et håp igjen på en måte.. Klarer ikke helt å lese signalene hennes, siden hun virker litt "passiv" kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 19. juni 2011 #11 Del Skrevet 19. juni 2011 Kanskje hun prøver å ikke virke for interessert. Kanskje hun vil se hva som skjer når dere møtes, men ikke vil gi deg for store forhåpninger? Jeg hadde i allefall ikke bedt om å møte en eks hvis jeg ikke hadde et lite ønske om at det fremdeles var følelser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2011 #12 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er det jeg også tenker da... Hvordan skal jeg gå frem for å gjøre dette riktig? Har vert i forhold før, for så å bli singel igjen av mange grunner. Kjærlighetssorgen har jeg hatt problem med, men det varer i bare 3-6 mnd som regel og sitter etter dette igjen med ingen følelser for eksen.. Det her er vanvittig (over 1 år) Jeg vil gjerne gjøre dette riktig mtp følelsene jeg har for denne dama, som tydeligvis er skyhøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå