Gå til innhold

Menskopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet det er andre tråder om menskopp her, men jeg ønsker likevel å lage en ny tråd for å få svar på spørsmålet: Hvor kan jeg enklest mulig få tak i menskopp? Selges de i apotek (i såfall, hvilke?), andre type butikker (hvilke?), er det noen norske nettsteder man enkelt kan bestille fra? (syns det er så mye styr med utenlandske nettbutikker...).

Blir veldig glad for gode råd ang dette, for etter å ha lest de andre trådene om menskopp, er dette noe jeg har lyst til å prøve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet kun om nettbutikker. Prøv f.eks. bleieboden.no eller krusedull.net. De fleste som selger tøybleier selger også tøybind og menskopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Lunette mensbeger, og er veldig fornøyd. Kjøpte den minste størrelsen til tross for tre fødsler...Jeg syntes den størrelsen vilket litt voldsom for en nybegynner. Nå begynner jeg vel å bli dreven, og er fremdeles like fornøyd med den minste:) Klippet av "stettet" litt jeg da.

Kjøpte forøvrig min hos www.kenguruloftet.no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det går an å få kjøpt en av typene på Sans og Smak i Kristiansand. Det er ofte helse og velvære butikker som selger slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser inne på Bleieboden.no nå, hva er forskjellen på ladycoop, mooncup og Lunette da mon tro :klø:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...