AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, jeg vet det er andre tråder om menskopp her, men jeg ønsker likevel å lage en ny tråd for å få svar på spørsmålet: Hvor kan jeg enklest mulig få tak i menskopp? Selges de i apotek (i såfall, hvilke?), andre type butikker (hvilke?), er det noen norske nettsteder man enkelt kan bestille fra? (syns det er så mye styr med utenlandske nettbutikker...). Blir veldig glad for gode råd ang dette, for etter å ha lest de andre trådene om menskopp, er dette noe jeg har lyst til å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg vet kun om nettbutikker. Prøv f.eks. bleieboden.no eller krusedull.net. De fleste som selger tøybleier selger også tøybind og menskopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg kjøpte her: http://www.ladycup.eu/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
espresso Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har Lunette mensbeger, og er veldig fornøyd. Kjøpte den minste størrelsen til tross for tre fødsler...Jeg syntes den størrelsen vilket litt voldsom for en nybegynner. Nå begynner jeg vel å bli dreven, og er fremdeles like fornøyd med den minste:) Klippet av "stettet" litt jeg da. Kjøpte forøvrig min hos www.kenguruloftet.no:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg vet det går an å få kjøpt en av typene på Sans og Smak i Kristiansand. Det er ofte helse og velvære butikker som selger slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er jeg som er TS, tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Ser inne på Bleieboden.no nå, hva er forskjellen på ladycoop, mooncup og Lunette da mon tro :klø:? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 Ser inne på Bleieboden.no nå, hva er forskjellen på ladycoop, mooncup og Lunette da mon tro :klø:? Smak og behag. Og størrelsen. - LadyCup - - Mooncup - - Lunette - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå