Gjest Amalie Skrevet 16. juni 2011 #1 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har to relatvit nære venninner jeg skal på hyttetur med i morgen. Jeg sier relativt, fordi vi har vært ganske nære før, men i det siste har vi hatt lite kontakt. Jeg har vært veldg nære dem begge, både hver for seg og sammen vi tre, og nå bor dsse to sammen. Jeg er generelt en innelukket person - jeg sliter med å være åpen og fortelle folk at jeg sliter. Jeg føler jeg egentlig sliter litt om dagen, og jeg er redd for å være åpen om dette, og at venninnene mine skal få vite det egentlig. Vi har som sagt ikke hatt så mye kontakt i det siste, og jeg har vært deprimert en god stund, jeg er redd for at de skal tenke at jeg er en svak person som aldri blir bedre Jeg er også redd for at de ikke liker meg, kanskje litt overdrevent opptatt av dette. De bor sammen, og prater sikkert om alt. Jeg er redd for at de ikke skal like meg, og baksnakke meg etterpå. Men vi er jo venner, jeg kjenner meg jo, men huff, jeg føler de kanskje har en negativ innstilling til meg, uten at jeg kan vite det for sikkert. Jeg vil på en måte ikke ødelegge noen koselig hyttetur ved å vise at jeg er deprimert. Jeg er så redd for å påvirke folk negativt, og jeg sliter generelt med å ta plass, vise hvem jeg er, og å være egoistisk. Jeg bryr meg ofte om andre, men sliter å bry meg om meg selv. Jeg føler også er det fort kan bli noe påtvunget. Siden vi var så gode venner før, så 'må' vi være bestiser i dag, at det blir et visst press på dette. Hva tenker dere, er det best å være åpen om at man sliter for tiden, eller er det greit å la det ligge og gjøre mitt for å få en hyggelig ferietur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #2 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har venninner som sliter, men jeg utelukker og baksankker dem ikke av den grunn Stol på vennene dine og fortell dem hvordan du har det. Jeg tror de vil stille opp så godt de kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå