AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Del Skrevet 16. juni 2011 Heisann! Går rett på sak, jeg. Jeg og X har hatt en slags avstandforhold som har vart en stund nå. Avtalen var at jeg skulle komme i morgen, men han ringte akkurat og sa at han skulle på pokerkveld med gutta, og sa at det passet best dersom jeg heller kom på lørdag, og da helst etter 17:00 en gang, siden det også var snakk om at de drikke øl n shit på pokerkvelden -> fyllesyk dagen etter. Ehm.. fyllesyk etter et par øl? Lukter jeg ugler i mosen? Uansett, han har spilt en del poker de siste dagene (etter hva jeg har forstått) med kompisene hans og har vunnet en del - har han ikke fått nok? Jeg mener, vi ser hverandre i gjennomsnitt sånn ca. annen hver helg (sist jeg vi var sammen, var for 2 uker siden), og poker kan han jo spille når som helst. Skal innrømme at jeg nesten ble litt oppgitt over at han valgte pokerkveld fremfor å møte meg i morgen, slik vi hadde avtalt. Hvordan hadde dere/du reagert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kine Skrevet 16. juni 2011 #2 Del Skrevet 16. juni 2011 jeg hadde ikke blitt glad hvis typen min hadde ditchet meg for å spille pokerkveld! Og da spesielt når det har gått en stund siden vi så hverandre! Huff, stakkars deg! Syntes ikke det er urimelig av deg i det hele tatt å reagere! Er dårlig gjort av han å velge pokerkveld fremfor å møte deg, slik dere har avtalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2011 #3 Del Skrevet 16. juni 2011 vel, han er jo en ex. for meg høres det ut som om han rett og slett bare holder deg på gress. dessuten er det ganske vanlig å ta seg mer enn et par øl på en pokerkveld. de jeg spiller med blir gode og fulle alle mann etter noen timer med poker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2011 #4 Del Skrevet 16. juni 2011 ahh ikke ex med x. my mistake. but still, høres ikke ut som om han er særlig interessert. om han er interessert er det mulig han bare trenger å kjøres inn litt, om hna har vært singel lenge før dere ble sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #5 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg fikk en koselig nattamelding fra ham nå, da, men jeg vet ikke. Orker ikke svare på den. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 16. juni 2011 #6 Del Skrevet 16. juni 2011 Kanskje han liker å spille poker da.. Pokerkvelder kan vare lenge, kanskje han vil sove skikkelig ut før han møter deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #7 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg vet at han syntes det er moro med poker, og jeg vet godt at pokerkvelder/turneringer kan vare sykt lenge, og det har jeg ingen problemer med - men jeg ble ikke så utrolig happy for å si det sånn, over at han velger å droppe avtalen for å være med på pokerkveld med kompisene, og da særlig med tanke på at det har gått 2 uker siden sist vi så hverandre PLUSS at han har spilt nettpoker de siste dagene med venner og har vunnet en del... Jaja, for all del... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. juni 2011 #8 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg hadde blitt litt skuffet jeg også, er jo alltid kjipt når noe man har gledet seg til blir avlyst/flyttet på. Men, jeg tenker som så at pokerkveld med gutta sikkert er veldig artig, og det kan jo bli fryktelig seint på sånne kvelder, og endel øl sikkert også. Det positive er at han fortsatt vil møte deg da, og at han gjerne vil være opplagt også. Han virker jo ikke likegyldig heldigvis, og kanskje det gleder han hvis du er forståelsesfull og ikke sur? Han skårer også lavt på "drittsekk-skala'en" når han ringer og sier ifra, flytter avtalen, og sender søt nattamelding, synes nå jeg. Kan jo være at han har litt dårlig samvittighet, men hvis dere ikke har et kjempeseriøst forhold så tenker han kanskje at det ikke er så farlig å prøve å please både kompisene og deg på samme helga. Han får i pose og sekk, så får du velge om du vil være "sekken" da, på en måte. Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget Skrevet 16. juni 2011 #9 Del Skrevet 16. juni 2011 Ganske råttent gjort av han. Avtale er en avtale!! Jeg hadde blitt sint om jeg hadde vært i din situasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guest Skrevet 16. juni 2011 #10 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg hadde blitt sykt skuffa.! Hvorfor kunne han ikke bare ha pokerkveld de andre dagene når du ikke har vært der? For en jævla tulling han er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 16. juni 2011 #11 Del Skrevet 16. juni 2011 Kanskje han har blitt spilleavhengig ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå