Gå til innhold

Byll/kvise? i underlivet..

Gjest Marielle

Anbefalte innlegg

Gjest Marielle

Jeg har nå i to dager kjent noe som gjorde fryktelig vondt i underlivet.. så bestemte jeg meg altså da for å undersøke hva det kanskje var, tenkte jeg bare var solbrent eller noe lignende som jeg har blitt før (pga. ukentlig inntak av solarium)...

Men når jeg sjekket så det ut som en utrolig stor kvise, kjempe ekkelt.. så klemte jeg på den og da kom det ut noe hvitt, lignende det som kommer av kviser, men så kom det en del blod.. eller masse blod. så den minsket litt i strl. men synes fortsatt utrolig godt ettersom den var veldig stor... og jeg tør ikke gå til noe lege med dette ettersom jeg bare er 17 år og synes det da blir litt ekkelt...

Hva kan det være? Hva bør jeg gjøre... noen som vet eller har opplevd noe som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i gjengen, dette er helt normalt. Det er betente talgkjertler. Mitt tips: Ta store plaster på, da de kan sprekke når som helst, og det gjør fryktelig vondt når klærene kommer borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller det kan være herpes genitalia, noe jeg oppdaget hos meg. De byllene er noe større/vondere enn talgkjertler og må ikke klemmes på! Klemmer du for mye får du arr og innsunket hud der byllen har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eller det kan være herpes genitalia, noe jeg oppdaget hos meg. De byllene er noe større/vondere enn talgkjertler og må ikke klemmes på! Klemmer du for mye får du arr og innsunket hud der byllen har vært...

Jeg har søkt litt og tror heldigvis ikke det er herpes genitalia som du kalte det... det er kun én "byll" (aner ikke hva jeg skal kalle det engang.. og så ikke slik ut.. håper bare den går bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine går aldri skikkelig bort, det blir en svart flekk der hvor byllen var. Kjenner flere som har det samme, og de pleier å operere, men det skjønner jeg ikke at de orker, da de kommer tilbake hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...