Gå til innhold

Hvordan gjør jeg dette?

Jens

Anbefalte innlegg

Kjøpte som sagt sløret mitt på Christiane for to dager siden. Kjolen min henger på Kristins i Lillestrøm.

Problemet nå er. Sløret er brettet og pakket inn og jeg fikk beskjed om å henge det opp inne på badet i dusj damp for å rette det ut. Men, det kan jeg jo ikke for min kjære må jo ikke se sløret. Hvis jeg kjører sløret til Kristins kan jeg ta det ut av posen der kanskje, og etter hvert vil det rette seg ut selv???Hva sier de hos Kristins når jeg kommer med slør fra en annen salong?

Hvordan løser jeg mitt brettete slør problem??HJELP??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om sløret ditt ikke har stener på seg, kan du faktisk stryke det forsiktig med et vått klede over. Dette er en fin måte å rette ut sløret på. En annen mulighet er å bruke dusjflaske med lunken vann og rett og slett dusje det.

Jeg har gjort begge deler. Brukte først strykejern og vått klede på mitt første slør som var uten stener og dette ble veldig bra. Byttet senere dette sløret i et annet med stedet og på dette brukte jeg dusjeflaske og lot det så henge i kjelleren hjemme hos moren min til tørk + mer utretting. Funket kjempebra!

Forøvrig burde det ikke spille noen rolle for brudebutikken om du har kjøpt sløret et annet sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...