Kittykat Skrevet 17. november 2003 #21 Del Skrevet 17. november 2003 Klarer du ikke å skrive Tex kan du spare deg for disse ansiktene! Av og til så kan man ikke sitte ord på ting og da er disse smilefjesene helt perfekte til å uttrykke sine følelser/ord på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #22 Del Skrevet 17. november 2003 Er det en grunn til at han bruker bleie om natten? Har han et "problem"? Han bruker selvsagt bleie på natten fordi han tisser i sengen. Mest sannssynlig fordi han sover så tungt at han ikke våkner av at han må tisse. Nei, han virket ikke begeistret over forslaget om å få på bleie når han skal reise neste gang, men hvor ille kan det være med bleie i ca 4 timer hvor han stort sett bare sitter stille? Vi kan ikke kjøre han, da jeg ikke har sertfikat og hans far ikke har bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. november 2003 #23 Del Skrevet 17. november 2003 Klarer du ikke å skrive Tex kan du spare deg for disse ansiktene! Vet du hva, jeg bruker smileys akkurat på den måten det passer meg å bruke dem, uansett hva en surmaget gjest skulle finne på å mene. Til hovedinnleggforfatter: Dere har selv satt dere i denne situasjoinen og bør selv sørge for at ungen har det bra 24/7. Det er ikke hans skyld at dere ikke bor sammen, at dere ikke har bil/ førerkort eller at dere ikke engang bor på samme sted. Fire timer unna, og seks år gammel?? Skjerp dere, og flytt nærmere hverandre. Eller ta i det minste bussen sammen med ungen så han slipper å kjøre aleine. Åtte timer på en buss annenhver helg burde ikke være det minste til offer i forhold til å sende en så liten gutt aleine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 17. november 2003 #24 Del Skrevet 17. november 2003 Som skilsmissebarn som selv måtte reise mange titalls mil mellom foreldre fra jeg var 8 år, vil jeg igjen oppfordre dere til å ta en tur eller to sammen med gutetn, for å se hvordan det går,k og kanskje gjøre turen litt tryggere for ham. At dere ikke har bil, gjør jo ikke at dere ikke kan følge. Bussen har plass til voksne også, og 4 timer er ganske langt... Å sette bleie på ham, vil vel bare gjøre at han ikke TRENGER å tenke på når han bør gå på toalettet - jeg kan ikke se at det skal løse noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemus Skrevet 18. november 2003 #25 Del Skrevet 18. november 2003 Til hovedinnleggeren Ikke bry deg om alle som hyler og skriker om hvor fælt det er at din sønn må kjøre buss alene og at dere må være med selv. Ikke hør på alle som hyler over hvor fælt det er at han skal måtte ha på bleie under turen, det er alltid slik at når andre gjør noe, ja da skal man markere seg som en som vet best. Sønnen din har i lang tid fint klart å reise selv, uten uhell av noe slag. Akkurat nå er han inne i en periode der han tydligvis ikke klarer å holde seg tørr, og da syns jeg det er helt greit at han får bleie på seg så det ikke går galt i buksa. Dere kjenner barnet best og hadde han vært uttrygg ville dere ha merket dette for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 18. november 2003 #26 Del Skrevet 18. november 2003 Til hovedinnleggeren Ikke bry deg om alle som hyler og skriker om hvor fælt det er at din sønn må kjøre buss alene og at dere må være med selv. Ikke hør på alle som hyler over hvor fælt det er at han skal måtte ha på bleie under turen, det er alltid slik at når andre gjør noe, ja da skal man markere seg som en som vet best. Hyler? Hvem hyler? Ikke jeg ihvertfall. Jeg synes bare det blir dumt å ta på bleie når barnet endelig har sluttet og jeg tenker også på barnets følelser. Ut i fra hvordan hun beskrev reaksjonen hennes, så vil han egentlig ikke ha på bleie. Og det burde telle, synes jeg. Det er ikke hyling. Snakk om å overdrive da....Hun spurte jo om råd og tips da og jeg skrev hva JEG ville gjort. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #27 Del Skrevet 18. november 2003 -eller hun kan spørre hvilken som helst barnepsykolog. Tipper hun hadde fått et svar hun ikke likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #28 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, vi valgt altså å ta på gutten bleie når han skal ut å reise. Nå har han hatt på bleie på et par turer og det går helt fint. Han får på bleien rett før bussen kommer, og så tar vi den av så fort han er fremme. Nå slipper han våte klær hvor alle kan se at om han har tisset på seg, mens kun vi foreldrene oppdager at bleien er våt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå