AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg blir av og til veldig opphovna i underlivet. Nesten som at skjedeveggen og alt mulig inni der blir kjempestort. Det er så ille at jeg såvidt får pressa inn en lillefinger. Er ikke vondt, er bare så rart. Er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren_2 Skrevet 16. juni 2011 #2 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg blir av og til veldig opphovna i underlivet. Nesten som at skjedeveggen og alt mulig inni der blir kjempestort. Det er så ille at jeg såvidt får pressa inn en lillefinger. Er ikke vondt, er bare så rart. Er dette vanlig? jeg vet ikke men så lenge det ikke er vondt så er det godt+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 16. juni 2011 #3 Del Skrevet 16. juni 2011 jeg vet ikke men så lenge det ikke er vondt så er det godt+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. juni 2011 #4 Del Skrevet 16. juni 2011 Ja, det er vanlig - spesielt etter man har fått en orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #5 Del Skrevet 16. juni 2011 Ja, det er vanlig - spesielt etter man har fått en orgasme. Det er ikke etter orgasme. Det kan seriøst vare i dagesvis! Kan det ha noe med eggløsning å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. juni 2011 #6 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er ikke etter orgasme. Det kan seriøst vare i dagesvis! Kan det ha noe med eggløsning å gjøre? Aner ikke, men det er også helt normalt å svulme opp litt når man blir kåt (noe man fort kan bli uten å gå aktivt inn for det). Kan også være at du spenner musklene uten å være helt klar over det i perioder med mye stress. Om det bekymrer deg, eller om det er smertefullt, ville jeg tatt det opp med legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå