Gyldenløwe Skrevet 14. november 2003 #1 Del Skrevet 14. november 2003 Hvordan gikk intervjuet? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #2 Del Skrevet 14. november 2003 Jo takk bra :blunke: Jeg har sett at det gikk bra med deg. Så også at du sa at du gav 110% (eller noe slikt). Vel, det gjorde ikke jeg..Tror at den stillingen kanskje ligger litt for høyt for meg. Mangler nok antageligvis litt selvtillit, for når jeg snakker med venner, så sier de at denne hadde vært perfekt. Jeg tror ikke at jeg får jobben, fordi jeg bl.a mangler erfaring på et område, så viste jeg ikke heller nok entusiasme, tror jeg... ...men det var et godt intervju, vi fikk god kontakt og føler at jeg gav et positivt og godt inntrykk....ble litt usikker en stund, tenkte at vi var på samme jobbintervju... etter å ha lest noe av deg (men ved nærmere lesning: not) Håper du får jobben. Lykke til... :blunke: *care skal søke på tre nye stillinger i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #3 Del Skrevet 14. november 2003 som nevnt så trenger nok jeg en terapaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #4 Del Skrevet 14. november 2003 som nevnt så trenger nok jeg en terapaut... Hvilken form for terapuat, trenger du da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #5 Del Skrevet 14. november 2003 Den type jeg tror du mestrer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 14. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 14. november 2003 Det hadde vært noe, om vi konkurrerte om den samme stillingen Hvis du faktisk er godt kvalifisert tror jeg du skulle ha gode sjanser. De fleste har full forståelse for at intervjusituasjonen kan være påkjennende og føre til at man ikke får vist alle sidene av seg selv. Men du skal aldri tenke at en stilling du er innkalt til intervju for ligger for høyt. Det er dyrt og tidkrevende å besette stillinger, så er du innkalt er du etter deres mening formellt kvalifisert! Alle innkalte kan gjør jobben, så nå er de interesserte i å finne riktig person, med de riktige egenskapene som gjør at han/hun passer inn på arbeidsplassen. Lykke til med denne og de andre jobbene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #7 Del Skrevet 14. november 2003 Det hadde vært noe, om vi konkurrerte om den samme stillingen Hvis du faktisk er godt kvalifisert tror jeg du skulle ha gode sjanser. De fleste har full forståelse for at intervjusituasjonen kan være påkjennende og føre til at man ikke får vist alle sidene av seg selv. Men du skal aldri tenke at en stilling du er innkalt til intervju for ligger for høyt. Det er dyrt og tidkrevende å besette stillinger, så er du innkalt er du etter deres mening formellt kvalifisert! Alle innkalte kan gjør jobben, så nå er de interesserte i å finne riktig person, med de riktige egenskapene som gjør at han/hun passer inn på arbeidsplassen. Lykke til med denne og de andre jobbene! Takk , det var ord som satte ting i perspektiv. Tror jeg skal løfte hodet mitt litt høyere neste gang. :blunke: Den type jeg tror du mestrer... Ok, bare legg inn en bestilling, så skal jeg se når jeg får tid til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå