Gjest ikke innlogget Skrevet 14. november 2003 #1 Del Skrevet 14. november 2003 Lurer på en liten ting jeg.. skal begynne å lage invitasjoner og bordkort snart.. men hvordan skal jeg få dette bent når jeg klipper???????????? Klipper dere for hånd eller bruker dere "kuttemaskin" ?? Trenger hjelp.. er jo ikke så stø på hånden at det blir bent hvis jeg klipper på frihånd.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. november 2003 #2 Del Skrevet 14. november 2003 Bruk en lang linjal og skjær m kniv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #3 Del Skrevet 14. november 2003 Å? fungerer det..... så bra?.. skal prøve på det. vanlig skarp kjøkkenkniv? Tar imot andre tips også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. november 2003 #4 Del Skrevet 14. november 2003 Du får kjøpt kniv på hjul i hobby- eller sybutikker som er ypperlige til dette bruket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #5 Del Skrevet 14. november 2003 Tapetkniv er også greit å bruke. Finnes både store og små, og du kan skifte ut bladet, eller brekke av øverste delen av bladet når det blir sløvt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #6 Del Skrevet 14. november 2003 jeg syns helt klart at det er best å bruk en "kuttemaskin", da får du rette kutt og rette hjørner. Tror ikke at de enkleste kuttemaskinene koster så veldig mye, og hjemme hos oss bruker vi den veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Skrevet 14. november 2003 #7 Del Skrevet 14. november 2003 Er så heldig at de har en stor kuttemaskin der jeg jobber! Kanskje er det flere som har det på jobben sin uten at de har lagt merke til det? For de som bor i Oslo har papirbutikken på Norway Design papirkutter, men da er man nok avhengig av å kjøpe papiret der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå