AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Del Skrevet 15. juni 2011 Skal reise fra samboeren min om ikke så altfor lenge (men kommer tilbake altså). Tenkte å klistre opp en hel haug med post-it lapper rundt om i leiligheten med noen fine/søte/morsomme setninger/ord fra meg. Type; du er best, eg er glad i deg, etc. Ikke altfor lange. Men trenger nå litt inspirasjon. Tips til ting å skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Del Skrevet 15. juni 2011 Det gjorde en eks av meg en gang. Åh, det var supersøtt Det hadde jeg helt glemt Takk for påminnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 15. juni 2011 #3 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva med "Kjære, vi trenger flere post-it lapper!"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. juni 2011 #4 Del Skrevet 15. juni 2011 Bare ikke overdriv! Små lapper her og der er søtt, men ikke når veggene er tapetserte med det, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #5 Del Skrevet 15. juni 2011 Du er kul Du er tøff Du er god Du er deilig Du er snill Du er kjekk Du har stor pikk Jeg er glad i deg Jeg elsker deg Du er best Du er smart Du er morsom Du er sexy Du har et godt hjerte etcetcetc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 #6 Del Skrevet 15. juni 2011 - Det står ferdig middag i fryser'n, bare å stappe i mikroen. - Savner du meg? Jeg tok nakenbilder med telefonen din. - Rene reserveboksere i ei pose bak støvsuger'n. - Når du finner denne lappen har jeg vært borte ei uke. Jeg er sååå kåt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #7 Del Skrevet 15. juni 2011 Du er kul Du er tøff Du er god Du er deilig Du er snill Du er kjekk Du har stor pikk Jeg er glad i deg Jeg elsker deg Du er best Du er smart Du er morsom Du er sexy Du har et godt hjerte etcetcetc Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå