Gå til innhold

Kunne du vært sammen med noe som stammer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stammer og vegrer meg for å snakke med gutter, noe som gjør at jeg er kronisk singel ... buhu ... :sukk:

Blir ikke yngre med årene, men nervøsiteten rundt gutter gjør at jeg stammer...

JA!! endelig en jente som stammer! JEg er gutt, og har stammet siden 5-årsalderen. Er i overkant av 20 nå, har vært i 2 seriøse forhold, og begge gangene har jeg hørt at de synes stamming er sjarmerende. Jeg vet at dersom jeg hadde møtt en jente som stammer hadde jeg blitt dødsjarmert og smeltet som en isklump i Sahara på stedet. Det fine med stamming, er at det gjør oss litt "unike" (vi er en del av 0.01 % av verdens befolkning som stammer), og dersom selvtilliten din kommer (noe den helt sikkert gjør), så er det mye god selvironi i stamming. Du fr prøve å vri det om til noe positivt, det har jeg gjort. Har hatt en litt "down" periode i det siste der stammingen har plaget meg og veldig. Men har jobbet med meg selv, snakket med kompiser om det, og vitset om det, og jeg er tilbake til topps igjen. Skal faktisk holde en presentasjon på høyskolen min foran mange medstudenter om ikke mange ukene.

Men uansett, hadde jeg møtt en jente som stammer hadde jeg blitt sjarmert i senk med en gang! :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jobbet med en som stammet, og han var kjempekul.

Han stammet ekstra mye når han var nærvøs (første gang vi hilste osv).

Kjør på :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stammer og vegrer meg for å snakke med gutter, noe som gjør at jeg er kronisk singel ... buhu ... :sukk:

Blir ikke yngre med årene, men nervøsiteten rundt gutter gjør at jeg stammer...

Forresten, du er vel ikke tilfeldigvis skeivhendt og? for det er jeg, og som skrevet over så stammer jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overskriften ser ikke *bra* ut ..sender ikke det rette "budskapet" om du skjønner. heh ...

Sånn utenom det så blir du ikke akkurat populær av å mene noe annet. Desto mer credits for det menneskelige i deg av å erkjenne det motsatte da ;) Sorry men utrolig mange er desverre slik....det har faktisk i den senere tid blitt akseptert å se den andre veien pga fyren har litt lite hår f.eks. At han har liten tiss og tjener for lite slik at dama må jobbe er inni varmen som OK grunner allerede til å bare finne seg noe bedre. Beklager men slik er verden ...finnes mer anbefalte måter å avsløre den typen som man ikke vil ha noe med å gjøre enn å lage denne type tråd og forresten. Beat them in they´re own game som det så fint heter. Du kan bli tilgitt hivs du glemmer å trøste en dag men om du viser det og ikke sier det så sliter du fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overskriften ser ikke *bra* ut ..sender ikke det rette "budskapet" om du skjønner. heh ...

Sånn utenom det så blir du ikke akkurat populær av å mene noe annet. Desto mer credits for det menneskelige i deg av å erkjenne det motsatte da ;) Sorry men utrolig mange er desverre slik....det har faktisk i den senere tid blitt akseptert å se den andre veien pga fyren har litt lite hår f.eks. At han har liten tiss og tjener for lite slik at dama må jobbe er inni varmen som OK grunner allerede til å bare finne seg noe bedre. Beklager men slik er verden ...finnes mer anbefalte måter å avsløre den typen som man ikke vil ha noe med å gjøre enn å lage denne type tråd og forresten. Beat them in they´re own game som det så fint heter. Du kan bli tilgitt hivs du glemmer å trøste en dag men om du viser det og ikke sier det så sliter du fortsatt.

Lite sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...