Gå til innhold

Bli kvitt en helvetes uvane.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat samme uvanen som deg TS :goodbye:

Elsker å plukke meg i hode, tror heller ikke jeg lider av noen tvanslidelser :legrine: og har heller ingen planer om å slutte med plukkingen...

Jeg lever meg utrolig inn i det og som jeg skrev gjør jeg det ofte offentlig og har fått rare blikk. Mamma spurte om jeg gjorde dette foran samboeren? Hun synes dette var utrolig stygt å se på og minnet om gorillaer som plukker på hverandre. :sjenert::fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Men har du kanskje psoriasis eller eksem? Jeg ville gått til legen og snakket om det, du ødelegger jo hodebunnen, og tenk om du mister hår når du blir eldre og så kommer alle arrene til syne? Ikke bra. Jeg klør meg mye, men jeg har psoriasis. Har blitt en uvane. Min fetisj går mer på kviser, ingen får være i fred; mine brødre, venninner, foreldre og samboer. Trykker ut alt. Alltid.

ææææssj det ekleste jeg har lest i dag :hakeslepp:

Skrevet

Har du noen gang tenkt på hvorfor du hele tiden må ha noe å pirke med?

Yes, og jeg vet hvorfor :) Men sånn er det bare!

AnonymBruker
Skrevet

Før nuppet jeg ut hår bak ørene. Fikk store skalla flekker, sånn at jeg kunne ikke feste opp håret. Sluttet til slutt av meg selv, men det var vanskelig. Føler med deg!

AnonymBruker
Skrevet

Driver sånn jeg også... :klo:

Hvirker på meg som det hos meg er en form for stressmestring. Blir veldig fort stressa. Og så er det pga av rastløshet. Kan ikke sitte stille uten å gjøre noe, selv når jeg skal leigge stille for å sove... Men er nok likevel ikke den uvanen som skal drives ut først. Har noen å ta av. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...