Gå til innhold

Han vil ikke ha sex med meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år.

Før hadde vi et normalt sexliv. Hadde det flott.

Men det siste året har han blitt så rar. Da vi ble sammen, tulla vi med at han var sexgal... Nå vil han ikke røre meg en gang.

Kommer med masse rare unnskyldninger som:

* "har ikke akkurat lyst på deg når du går rundt i joggebukse"

* "orker ikke"

* "stemninga er ikke rett"

* "er trett"

Ingen ting av dette har vært et problem før. Men som sagt, det siste året.

Dette får meg egentlig til å bli veldig usikker. Jeg har til og med gått ned 5 kg, så er ikke for at jeg er blitt feit eller noe..

Dette gjør meg også sur og irritert, og det bruker han også mot meg, at han ikke vil ha sex med ei "surkekjærring"... Den forstår jeg... Men blir jo på men måte en kjedereaksjon..

Hva er problemet?

Jeg har jo lyst på kos og sex.

Han kysser meg heller ikke ofte. vil ikke kose.. alt virker som et ork for han.

Jeg vil ha en mann som vil ha sex.

Hjelp! Er det noe jeg gjør galt?

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år.

Før hadde vi et normalt sexliv. Hadde det flott.

Men det siste året har han blitt så rar. Da vi ble sammen, tulla vi med at han var sexgal... Nå vil han ikke røre meg en gang.

Kommer med masse rare unnskyldninger som:

* "har ikke akkurat lyst på deg når du går rundt i joggebukse"

* "orker ikke"

* "stemninga er ikke rett"

* "er trett"

Ingen ting av dette har vært et problem før. Men som sagt, det siste året.

Dette får meg egentlig til å bli veldig usikker. Jeg har til og med gått ned 5 kg, så er ikke for at jeg er blitt feit eller noe..

Dette gjør meg også sur og irritert, og det bruker han også mot meg, at han ikke vil ha sex med ei "surkekjærring"... Den forstår jeg... Men blir jo på men måte en kjedereaksjon..

Hva er problemet?

Jeg har jo lyst på kos og sex.

Han kysser meg heller ikke ofte. vil ikke kose.. alt virker som et ork for han.

Jeg vil ha en mann som vil ha sex.

Hjelp! Er det noe jeg gjør galt?

Tips?

Prøve å være uten han en periode? La han savne deg, ta ei pause. La an se deg rundt andre gutter, kanskje han forstår at han er heldig som har fått deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange grunner til at han ikke har lyst på deg lenger. I verste fall har han funnet en annen, eller han er bare lei av deg og det kan bety slutten på forholdet...

Det kan jo også bare være en periode der han er sliten og ikke orker tanken på det, men at han fortsatt er like glad i deg. det blir vanskelig for oss som sitter bak skjermen når vi ikke kjenner dere eller vet hvordan personlighet han har som kan forklare det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte å kreve og kreve. Er du klar over at det er psykisk voldtekt du holder på med? Ta et nei for et nei!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du slutte å kreve og kreve. Er du klar over at det er psykisk voldtekt du holder på med? Ta et nei for et nei!

Psykisk voldtekt !? haha... Det er vanlig for et par gjennom 4 år å ha sex. Når det plutselig skjer forandringer begynner man jo å lure når han har hatt lyst før?! Handler ikke om voldtekt på noen måte, vet du :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil ha en mann som vil ha sex."

Jeg melder meg frivillig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du setter deg ned med han og sier at dere må prate litt sammen.. Spør han om han har det bra, om det er noe som plager han og slike ting. Ikke kom med "angripende" spørsmål og bekyldninger, for da setter han seg i forsvarsposisjon med en gang, og da får du ikke noe særlig ut av han. Fortell han hvordan du føler det, at du blir usikker og redd når han ikke viser interesse for deg. Ta deg god tid til å lytte på hva han har å si.

Eventuelt overrask ham med en god middag en kveld for å få en litt lett stemning før du sier at dere må prate sammen.

Lykke til:) Håper det ordner seg for dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk voldtekt !? haha... Det er vanlig for et par gjennom 4 år å ha sex. Når det plutselig skjer forandringer begynner man jo å lure når han har hatt lyst før?! Handler ikke om voldtekt på noen måte, vet du :)

Jo! Det er nettopp det det er! Å mase og syte helt til motparten blir vippet av pinnen, det er faktisk voldtekt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å være uten han en periode? La han savne deg, ta ei pause. La an se deg rundt andre gutter, kanskje han forstår at han er heldig som har fått deg.

Hvorfor er han heldig som har fått henne? Du vet jo ingenting om TS. Kanskje det er hun som er heldig som har fått ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han heldig som har fått henne? Du vet jo ingenting om TS. Kanskje det er hun som er heldig som har fått ham.

Fordi alle har noe godt i seg. Jeg vet ingenting om ts, men jeg liker å tro det beste om folk.

Kan være de begge er heldige som har fått hverandre. Hva ville du sagt for å hjelpe ei jente til å føle seg bra i slike sitasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle har noe godt i seg. Jeg vet ingenting om ts, men jeg liker å tro det beste om folk.

Kan være de begge er heldige som har fått hverandre. Hva ville du sagt for å hjelpe ei jente til å føle seg bra i slike sitasjoner?

Vel, jeg ville anbefalt henne å få fyren i snakk. Spurt hva som er galt, hvorfor denne forandringen i oppførsel, hvordan hun evt. kan hjelpe, om det er henne eller forholdet eller andre ting. På en ikke-masete måte selvsagt, ellers gidder han trolig ikke. Men såpass skylder han henne. Hun er jo tross alt kjæresten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stine

Jo! Det er nettopp det det er! Å mase og syte helt til motparten blir vippet av pinnen, det er faktisk voldtekt!

Hvor gammel er så du og, hvor mange langvarige forhold har du vært ???

Det er jaggu meg ikke snakk om voldtekt og tvang i dette innlegget.

Kos og nærhet er helt normalt i et forhold.

Om du noen gang har vært i et langvarig forhold og den andre parten hadde begynt å oppføre seg annerledes, hadde du visst at der var noe på gang - at det var noe som ikke stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampoline

Syting og masing er ikke voldtekt selv om en den andre parten blir irritert av masingen.

Dessuten er ønske om nærhet og kos helt normalt. Det er det ts ønsker.

Hvordan du kan oppfatte dette som voldtekt skjønner ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har sex med henne fordi han føler seg tvunget, så jo - da er det voldtekt. Det er ihvertfall det dere kvinner alltid sier... går ut ifra at det er sånn begge veier?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han har sex med henne fordi han føler seg tvunget, så jo - da er det voldtekt. Det er ihvertfall det dere kvinner alltid sier... går ut ifra at det er sånn begge veier?

Nei, den der gjelder kun når det er mannen som syndebukken...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampoline

Det er ikke voldtekt før det skjer seksuelle handlinger under tvang.

Den går begge veier!

Å si at å mase om nærhet og kos er voldtekt tyder vel på at du bør skaffe deg bedre kunnskaper om dette temaet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...