Livets datter Skrevet 14. november 2003 #1 Del Skrevet 14. november 2003 Endelig er den her. Siden som lærer deg å onanere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. november 2003 #2 Del Skrevet 14. november 2003 Finnes det en tilsvarende for jenter???......... :o ..Nei, selvfølgelig ikke...jenter forutsettes vel å være skarpe nok til å finne ut av dette for egen maskin........ Ville bare blitt ressurs-sløseri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2003 #3 Del Skrevet 14. november 2003 Finnes det en tilsvarende for jenter???......... :o ..Nei' date=' selvfølgelig ikke...jenter forutsettes vel å være skarpe nok til å finne ut av dette for egen maskin........ Ville bare blitt ressurs-sløseri! [/quote'] Godt poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 14. november 2003 #4 Del Skrevet 14. november 2003 Selvsagt finnes det en for kvinner også (hva er det man ikke finner på nettet?): http://www.abbys-sexual-health.com/articles/female_masturbation.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #5 Del Skrevet 14. november 2003 Selvsagt finnes det en for kvinner også (hva er det man ikke finner på nettet?): http://www.abbys-sexual-health.com/articles/female_masturbation.php fader, der falt mitt poeng bort. Jeg skulle si at det bare er gutta som er så dumme at de må har bruksanvisning for å klare noe slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2003 #6 Del Skrevet 14. november 2003 fader, der falt mitt poeng bort. Jeg skulle si at det bare er gutta som er så dumme at de må har bruksanvisning for å klare noe slik Sant og si skjønte jeg ikke helt hvordan jeg skulle få orgasme av å onanere før jeg leste Nancy Fridays "Min hemmelige hage" da jeg var 12 eller noe sånt... :oops: men så er jeg blond også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. november 2003 #7 Del Skrevet 14. november 2003 fader, der falt mitt poeng bort. Jeg skulle si at det bare er gutta som er så dumme at de må har bruksanvisning for å klare noe slik Jeg vil da påstå det motsatte. At denne siden for gutter er overflødig. Tror gutter er født med et gen som sier: onaner nå! Dette genet slår seg nok på ganske ofte hos de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. november 2003 #8 Del Skrevet 14. november 2003 Akkurat det fenomenet der fant jeg ut av meg selv v 9-10-årsalderen.....men jeg skjønte jo ikke hva d var, bare at jeg var istand til å gjøre et el annet m meg selv som til slutt kulminerte i den utrolig deilige følelsen.....Litt av en oppdagelse må jeg si......første gang jeg opplevde det! Husker det enda, jeg........... En annen ting jeg husker fra oppveksten min, var når jeg hang over en grein i et tre el et gelender eller rett og slett skrivepulten min...ikke etter armene, men holdt meg oppe m hele overkroppen,mens underkroppen dinglet/svaiet frem og tilbake.....Det rare var at da fikk jeg også sånne orgasmiske ilinger nedentil! Andre som har opplevd no lignende??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 14. november 2003 #9 Del Skrevet 14. november 2003 Noe lignende, chimp: Jeg var ganske liten, lenge før jeg visste hva orgasme var, tenker jeg ver 7-8 år gammel: Å klatre i tauene på gymsalen på skolen... det ga en sånn intens rar og god følelse nederst i magen et sted... eller kanskje rettere sagt ennå lengre nede, et udefinert sted i underlivet. Så jeg elsket å klatre i tau... Sterke, gode "ilninger", som du sier chimp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #10 Del Skrevet 14. november 2003 jeg har bare vonde minne om tauene på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 14. november 2003 #11 Del Skrevet 14. november 2003 Morsom side! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #12 Del Skrevet 16. november 2003 hehe, den siden er det mange år siden jeg så. Det er en kjempegammal side faktisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #13 Del Skrevet 17. november 2003 Finnes det en tilsvarende for jenter???......... :o ..Nei, selvfølgelig ikke...jenter forutsettes vel å være skarpe nok til å finne ut av dette for egen maskin........ Ville bare blitt ressurs-sløseri! Det finnes kvinner som holder kurs i onanering for kvinner... Vet ikke om de holder til i Norge eller om de bare har vært på besøk ved et par anledninger. Har lest om dem i KK tror jeg...? Kanskje det skal være min nye karriere? Finnes jo masse jenter/kvinner som aldri har hatt en orgasme i sitt liv, og som ikke kommer til å finne ut av det på egen hånd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå