Gå til innhold

De der j**** Lano-ungene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lano-ungen bryr meg midt i r***a, og jeg kommer ikke til å stemme på et eneste nurk! Makan til hysteri!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Dette var en deilig tråd! Jeg trodde jeg var den eneste som irriterte meg over det her.

Vi som driter i Lano-ungen din.Denne gruppa ble opprettet i fjor da folk ble lei av lano-spammingen.

Genialt! :fnise:

Haha, godt det finnes en tråd for likesinnede! Elsker kommentarene over her, sitter og småler for meg selv. Ikke nok med lanounge-reklamer og spam overalt, men navna på de små stakkarene jfr en annen tråd her inne. Blir litt flau på Norges vegne av dette her :P

Ja, det er helt utrolig hvor mange..eh.. 'spesielle' navn mange av de stakkarne har fått..

:rulle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert innlegg fra alle mødrene på facebook som maser om Lano-ungen sin. Så nå kan de poste "stem, stem" hvert 5. minutt så mye de bare vil, for jeg kan ikke seeeee deeeeet hehehe

Hahaha,det har jeg også gjort!

Dette er vel mer en tråd om de j**** lano-foreldrene :fnise:

Trodde jeg skulle skjønne greia med lanokonkurransen dette året siden jeg selv har blitt mor,men neeeida. Like teit og irriterende i år som i fjor :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de har lært leksa si, med tanke på forrige års "drahjelp" fra 4chan.

Fra reglene: "Stemmer fra nettverk som har til hensikt og manipulere konkurransen vil bli fjernet"

:kgbaby:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt utrolig hvor mange..eh.. 'spesielle' navn mange av de stakkarne har fått..

:rulle:

ja,det har jeg også lagt merke til :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten er mesteparten av ungene på lano.no rett og slett mindre pene.. enkelte er direkte stygge, og jeg kommer aldri i livet til å stemme på noen av dem. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Jeg stemmer på ungen til mora til venninna mi. Han hadde en ganske tøff start på livet stakkar og jeg synes de fortjener å vinne :)

Ellers så er det slitsomt med alt maset med lano ungen. Blogg og face blir spamma ned med "stem på verdens vakreste skrukketroll"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Og dessuten er mesteparten av ungene på lano.no rett og slett mindre pene.. enkelte er direkte stygge, og jeg kommer aldri i livet til å stemme på noen av dem. Så det så!

Synes det er unødvendig å kalle babyer mindre pene og stygge. Ærlig talt! :kjefte:

Når det er sagt, så er jeg også en av dem som misliker lano-foreldrene og hele j... avstemminga og alt oppstyret. Blæææh.. Er så drittlei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er utrolig mye juks der ute og. Se bare på førsteplassen i Hordaland, bare se så mye mer stemmer hun har enn de andre! Og så kan man ta med i ligningen at de fleste av de stemmene fikke hun i løpet av fem /jeg tuller ikke, fem!) dager i forrige uke...

Og nei, jeg har ikke barn med selv men jeg fikk et tips av en veninne som har to der, og har siden fulgt med i spenning på hvor mye denne jenten kommer til å øke hver natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Hva slags sider er det dere ferdes på?!

Jeg bor på internet, har facebook åpen til enhver tid, smurfer rundt støtt og stadig og er tilogmed konstant påkobla på jobb, og det siste jeg så reklame til var en venninne som for fire mnd siden ville ha oss til å stemme på dem som vinnere av noen gratis bleier fra libero.

Eneste jeg har hørt om dette er her inne. Kanskje like greit jeg ikke ser på TV. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg og face blir spamma ned med "stem på verdens vakreste skrukketroll"

Det må da være dette :hjerte:

Stem a, plz?!!!!!

(herregud, jeg må legge meg)

post-20119-0-16904000-1308778983_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det de vinner egentlig?

En reisesjekk til 30 000,- og bilde av ungen på refillposen, i følge nettsden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...