Gå til innhold

De der j**** Lano-ungene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er overalt!

Blir gal av reklamen for dem. Finnes knapt en blogg eller en Facebookside uten linker til "stem på datteren min, pliiiiiis!", "stem på Nathaniel Oliver Liam, han er bare så søt" og "klikk for å stemme på Leah Peah Angelicha Amandine".

OMG, jeg dør!

Siste reklamen jeg så var på Bik Bok sin Facebookside. Halve wallen var fyllt opp av galne mødre som ber på sine knær om å få en stemme til sitt avkom.

Jeg kommer aldri til å stemme på noen av de der drittungene deres. Finn dere noe annet å konkurrere i.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ikke besøk disse nettsidene da.

De er overalt! Skal jeg la være å bruke internett overhodet liksom? Oppsøker aldri selve Lano-siden, er du gal!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er overalt! Skal jeg la være å bruke internett overhodet liksom? Oppsøker aldri selve Lano-siden, er du gal!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Å "krysse de vekk" med muligheten for å ikke se statusoppdateringene deres mer er et fantastisk hjelpemiddel :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

De er overalt! Skal jeg la være å bruke internett overhodet liksom? Oppsøker aldri selve Lano-siden, er du gal!

Jeg har en meget utstragt bruk av internett, og har aldri fått disse reklamene presentert for meg. Kanskje du rett og slett besøker feil sider på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at unge whitetrash-foreldre i 20-åra masseproduserer unger for å kanskje få bilde av ungene på lanoreklamen. Nest best er å få ungen avbildet på leverpostei-boksen. Dette er en konsekvens av at mødrene og fedrene selv er veiet og funnet for lette til paradise hotel, og derfor ønsker de å få realisert seg selv via andre kanaler. I dette tilfelle fødselskanalen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, godt det finnes en tråd for likesinnede! Elsker kommentarene over her, sitter og småler for meg selv.

Ikke nok med lanounge-reklamer og spam overalt, men navna på de små stakkarene jfr en annen tråd her inne. Blir litt flau på Norges vegne av dette her :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert innlegg fra alle mødrene på facebook som maser om Lano-ungen sin. Så nå kan de poste "stem, stem" hvert 5. minutt så mye de bare vil, for jeg kan ikke seeeee deeeeet hehehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slipper heldigvis det gnålet, for jeg er ikke på fjesboka. :)

Men det ser ikke ut til at jeg er helt beskyttet mot lanounge-gnål likevel. Med jevne mellomrom dukker det jo opp tråder her på forumet hvor helt ferske medlemmer bønnfaller oss om å stemme på avkommet. Da rapporterer jeg hesligheten, og stemmer på en konkurrerende unge i ren trass. :twisted:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at unge whitetrash-foreldre i 20-åra masseproduserer unger for å kanskje få bilde av ungene på lanoreklamen. Nest best er å få ungen avbildet på leverpostei-boksen. Dette er en konsekvens av at mødrene og fedrene selv er veiet og funnet for lette til paradise hotel, og derfor ønsker de å få realisert seg selv via andre kanaler. I dette tilfelle fødselskanalen.

:lur:

....hehe, neida. Men sikkert mange som føler seg truffet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emera

Voldsomt styr på grunn av en såpe som ikke lukter godt engang. Jeg har ei på vennelista mi som nærmest spammer ned veggen min med "stem på barnebarnet mitt." Når jeg logger meg på finner jeg en hel rekke med maseinnlegg fra henne. Det er oppfordringer, påminnelser, "hvordan-du-kan-stemme," osv. Jeg kommer ikke til å stemme, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Det er en kjent sak at unge whitetrash-foreldre i 20-åra masseproduserer unger for å kanskje få bilde av ungene på lanoreklamen. Nest best er å få ungen avbildet på leverpostei-boksen. Dette er en konsekvens av at mødrene og fedrene selv er veiet og funnet for lette til paradise hotel, og derfor ønsker de å få realisert seg selv via andre kanaler. I dette tilfelle fødselskanalen.

hehe :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, eg er drittlei Lano-ungestyret. Kanskje eg skal melde meg inn i den FB-gruppa ;)

Stemmer av prinsipp ikkje på ungane til folk som tiggar om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Altså alle foreldre mener jo at ungene demmes er best, og det er jo helt klart, men at de har en sånn greie " 1 stemme pr dag, for pr unge" synes jeg er teit. hvorfor ikke heller ha "1 stemme pr unge, under hele konkuransen?"

men jeg er kjempe lei av alt gnålet, stem stem stem, eller folk inviterer deg i ei gruppe på FB på at du må stemme på gullungen dems :)

men jeg synes forrige vinner var litt genial, det barnet som var fysisk/psykisk utviklingshemmed, og jeg tror nok at 30'000 som familien vant kom godt med, med tanke på at det sikkert ble brukt til diverse ting for det syke barnet :)

hva tror dere disse andre unge foreldrene gjør da?

slipper barnet av hos bestemora å drar til Ibiza? xP

*nei huff nå var jeg slem!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...