Gå til innhold

Å skryte av språkkunnskaper


waco

Anbefalte innlegg

Siden innlegget mitt ble slettet av morderator Misty, gjentar meg selv her...

Dere av dere som skryter i engelsk uten å skrive på engelsk skryter av luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden innlegget mitt ble slettet av morderator Misty, gjentar meg selv her...

Dere av dere som skryter i engelsk uten å skrive på engelsk skryter av luft.

Idiotisk utsagn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vel ikke. Det blir det samme som å si at jeg er en kløpper i russisk.

Ikke bare en kløpper, jeg er forfatter på russisk.

Og gammelgresk

Forstår du nå hvor latterlig det er å fremlegge kunnskaper uten et fnugg av bevis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille waco vennen. Jeg tenker at grunnen til at dine tidligere kommentarer ble fjernet var at de ikke hørt hjemme her. Det er kjempesøtt at du engasjerer deg. Start gjerne din egen debatt, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Det jeg skriver nå er det jo det samme jeg skrev i stad.

Personen som skryter av språkkunnskaper uten å skrive språket blir latterliggjort i mine øyne...

Waco

Så enkelt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet like godt som meg at jeg har rett... man kan ikke påberope seg noe som helst uten å vise det....

Det er en grunn til at man må vise matteoppgaver på tavla under en muntlig matteeksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle man ha bevist alt man skriver om her inne, hadde det stått dårlig til for mange. Skulle juristen legge inn sin avgangseksamen (fortrinnvis med laud på), barnehageassistenten legge fram sin ansettelsesattest, hun som påberoper seg en nasjonalitet legge fram pass og hun som skriver om ekteskap scanne inn legitimasjon og vielsesattest? Skulle ikke dette kravet da ha gjaldt for alle temaer? Dette er en diskusjon og som i alle diskusjoner får du selv vurdere sannhetsgestalten i det du leser.

Jeg kan forøvrig ikke se at noen har "skrytt" av sine engelskkunnskaper i denne diskusjonen. Kan du vise meg hvor du har sett det?

Klarer ikke du å åpne en diskusjonstråd om språk uten å være så usedvanlig flåsete står det dårlig til hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, siden dere er pottetette i huene deres, så må jeg forklare igjen..

Selvsagt trenger dere ikke bevise noe som helst... men jeg tar dere heller ikke seriøst dersom jeg ikke kan se at noe stemmer.... Hvis juristen henviser til lovtekster når hun argumenterer kan hun godt være jurist.... men en lektor som har mase små sklivefeil bli ike tat seriøst.

Forstår dere hva jeg mener og hvorfor jeg har rett? Dvs...jenter som dere som skryter av engelskkunnskaper uten å si My name en gang er bare latterlige usikre småjenter som tror egoet er å hevde seg på en prateside...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, da.

Forstår dere hva jeg mener og hvorfor jeg har rett? Dvs...jenter som dere som skryter av engelskkunnskaper uten å si My name en gang er bare latterlige usikre småjenter som tror egoet er å hevde seg på en prateside...

Var dette så veldig pent sagt? Er du en sånn som må rakke ned på andre for å føle deg stor selv?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin løsning Hege...fin...

Hadde tenkt til å skrive klage til Gry om at moderatorer som feiler aldri svarer på innlegg, men jeg skal jeg droppe!

Flott at dere tenker alternativer til sletting, må mildes talt si at jeg er positiv overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco, tror du selv på dette vrøvlet ditt? Hvis du gjør det, er du dummere enn jeg trodde. Slike idiotiske utsagn om å hevde seg på en prateside relaterer jeg til deg selv og det du prøver å fremstå som. Er det kanskje en usikker smågutt vi har å gjøre med her?

Jeg registrerer at du har fortsatt ikke kommet med hvor noen har skrytt av kunnskapene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady, jeg bare påpeker at det er litt teit å skryte av språkkunnskaper når man ikke viser det! Hallo, det blir det samme som å tillegge seg selv en masse egenskaper man kanskje ikke går god for.

At noen føler seg truffet av beskrivelsene mine beklager jeg =( Det var uansett ikke hensikten, for det viser seg at bak fasadene deres så er det helt allminnelige sårbare jenter...

Unnskyld, det vakke meningen å være sånn..

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan svare for min del, og her er det ingen som føler seg truffet. Tvertimot holder jeg på å le meg skakk av dette vrøvlet ditt. Jeg sitter å venter hvilket hjernedød svada du kommer med, for dette er god underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så venter jeg fortsatt på eksemplene på skryting. Jeg konkluderer derfor at dette var slag i luften og at du ikke har noe å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heller ikke særlig truffet av den karakteristikken (betyr beskrivelse) din. Du slenger om deg med beskyldninger i øst og vest, sikkert nord og sør også, uten å komme med et eneste eksempel. Aner vi et lite snev av mindreverdighetskomplekser her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så så jenter, dere trenger ikke bli nærtagende, jeg mente ikke dere, ok?

Det som er, litt rart at jeg må gjenta meg så mange ganger for dere virket ikke så teite i starten, menmen sånn kan det gå. Dersom man sier at man er god i engelsk skriftlig så kan man lett bevise det ved å skrive noen strofer på engelsk....ikkesant? Det er ikke vanskeligere enn det skjønner dere...

Men enkelte mennesker vil gjerne skape seg et "image" for et eller annet som jeg her skal la stå ubesvart...(ville ikke tråkke på dere igjen) så jeg sier at jeg ikke snakker om dere, men om de "andre"....

"andre" mennesker vet dere har ofte en tendens til å fremlegge seg selv noe bedre for å hevdes i andres øyne.... dette trenger man egentlig ikke, fordi hvis alle hadde bare vært seg selv, så kunne vi unngått mange av de intrigene og meningsløsehetene de "andre" driver med...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...