@lfa Skrevet 15. november 2003 #21 Del Skrevet 15. november 2003 Hva er teit med japansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 15. november 2003 #22 Del Skrevet 15. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. november 2003 #23 Del Skrevet 15. november 2003 tenkte på hele tråden jeg da veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. november 2003 #24 Del Skrevet 15. november 2003 Ser ikke helt det teite i tråden... Synes @lfa's innspill var morsomt. En avsporing; Lurven, er du Lasse og?? (treningslasse?) Har du flere nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. november 2003 #25 Del Skrevet 15. november 2003 nei jeg mente at det er teit å diskutere en bruker om og om igjen.. tenkte ikke på @ sitt innlegg jeg er da bare lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. november 2003 #26 Del Skrevet 15. november 2003 nei jeg mente at det er teit å diskutere en bruker om og om igjen.. tenkte ikke på @ sitt innlegg Ok, da. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #27 Del Skrevet 17. november 2003 I dag er det mandag. Bibliotekene er åpne, og det bør således være mulig å finne ordbøker... *venter spent på mer fremmedspråk fra M* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #28 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg tror dere har skremt henne bort jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2003 #29 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg tror dere har skremt henne bort jeg Ikke særlig rart i tilfelle... makan til heksejakt skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. november 2003 #30 Del Skrevet 17. november 2003 Heksejakt? Det var bare et spørsmål. Ett enkelt spørsmål. Kanskje det var vanskelig å svare på det jeg og @lfa skrev, i og med at hun kanskje ikke KAN japansk? Hva vet vel jeg. Internett er stort og farlig, vet dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. november 2003 #31 Del Skrevet 17. november 2003 Selvfølgelig er dette en heksejakt, blir latterlig å påstå noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #32 Del Skrevet 17. november 2003 Heksejakt? Det var bare et spørsmål. Ett enkelt spørsmål. Kanskje det var vanskelig å svare på det jeg og @lfa skrev, i og med at hun kanskje ikke KAN japansk? Hva vet vel jeg. Internett er stort og farlig, vet dere. Men hva får du ut av det personlig? Det lurer jeg på :o Synes dette er direkte bedriten oppførsel. lavmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. november 2003 #33 Del Skrevet 17. november 2003 Men hva får du ut av det personlig? Det lurer jeg på :o Synes dette er direkte bedriten oppførsel. lavmål hmm. kanskje hun får ut irritasjon over uendelige mengder tull og tøys og konstruerte identiteter som ikke holder vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. november 2003 #34 Del Skrevet 17. november 2003 Men det er jo tydelig at den heksejakte som holdes bare nører oppunder enda mer av denslags! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. november 2003 #35 Del Skrevet 17. november 2003 -"Så er det på han igjen, på han igjen".....(synger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. november 2003 #36 Del Skrevet 17. november 2003 *nynner sammen med Barbie...."på han igjen... på han igjen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. november 2003 #37 Del Skrevet 17. november 2003 Men hva får du ut av det personlig? Har jeg gått på noe personlig, da? Eller er det slik at japansk er VELDIG personlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #38 Del Skrevet 17. november 2003 -"Så er det på han igjen, på han igjen".....(synger) Nå har jeg fått den sangen i hodet. jeg skal gi meg jeg, men jeg er bare fryktelig nysgjerrig på hva mobbere for ut av å mobbe :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. november 2003 #39 Del Skrevet 17. november 2003 Det er vel ikke for å mobbe, men for å vise at de har gjennomskuet noe..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #40 Del Skrevet 17. november 2003 Hva/hvem er d de har gjennomskuet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg